دانشکده هنر در بندرعباس تاسیس می شود

در آینده نزدیک دانشکده هنر در بندرعباس تاسیس خواهد شد تا علاقه مندان به رشته های مختلف هنر بدون دغدغه و با بهترین امکانات این دوره‌های آموزشی را پشت سر بگذارند.

دکتر کامرانی معاونت سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان در نشست هنرمندان سینما و تلویزیون و تهیه کننده فیلم نذربی بی و مستند زنگ پهلوانی با اشاره به اینکه پتانسیل‌های خوبی در استان داریم از تاسیس دانشکده هنر در قلب استان هرمزگان خبر داد و گفت : در آینده نزدیک و با توجه به مذاکرات انجام شده ، دانشکده هنر در بندرعباس تاسیس و راه اندازی خواهد شد.

وی ضمن خوشامدگویی به هنرمندان ، اضافه کرد : برنامه های وسیعی هم جهت رشد و گسترش فرهنگ و هنر در سطح استان برای جوانان علاقه‌مند داریم که امیدواریم هرچه سریعتر اجرایی شود و با دعوت از هنرمندان به عنوان مدرس بتوانیم خدمت به جوانان این مرز و بوم را افزایش دهیم .

دکتر کامرانی در این نشست حضور هنرمندان را در بندرعباس به فال نیک گرفت و اظهار داشت : امیدواریم در زمینه تولید فیلم و همچنین ساخت برنامه زنگ پهلوانی که مختص ورزش زورخانه ای است ، در حد توان حمایت کنیم .

در حاشیه این نشست عزت الله رمضانی فر با بیان اینکه باید بهترین امکانات را در اختیار جوانان قرار دهیم ، اظهار داشت : از اینکه در بندرعباس حضور پیدا کردیم بسیار خرسندم و امیدوارم استارت کارهای فرهنگی و هنری هر چه سریع‌تر زده شود.

بازیگر قدیمی سینما آنگاه بیان داشت : با تأسیس دانشکده هنر در بندرعباس جهت حضور در کلاسها اعلام آمادگی می کنم چون دوست دارم تجربیات بیش از نیم قرن خود را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهم .

محمد کریمی تهیه کننده فیلم نذربی بی در حاشیه این نشست به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : : با مساعدت و حمایت مسئولین قصد داریم تولید فیلمی را در این شهرستان آغاز کنیم که فکر می کنم انگیزه زیادی را در بین جوانان ایجاد خواهد کرد .

وی اضافه کرد : با حضور هنرمندان در بندرعباس ضمن تولید فیلم می توانیم کلاس های ورکشاپ بازیگری را هم در سطح حرفه‌ای برگزار کنیم و به استقبال تأسیس دانشکده هنر برویم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>