صاحب امتیاز رخصت پهلوان : چراغ این نشریه خاموش شدنی نیست

محمد کریمی صاحب امتیاز رخصت پهلوان در حاشیه برگزاری مراسم ورزش زورخانه ای در استان زنجان گفت : تا زمانی که ورزش باستانی نفس می کشد ، چراغ رخصت پهلوان هم روشن است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران باستانی بهترین حامیان ما هستند ، اظهار داشت : نه تنها مشکلات متعدد از جمله گرانی کاغذ و چاپ رخصت پهلوان را به تعطیلی نکشاند ، بلکه توانستیم تعداد نشریات مکتوب خود را هم افزایش دهیم و با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین را هم راه اندازی کنیم تا بیشتر در کنار باستانی کاران باشیم.

تهیه کننده و کارگردان برنامه مستند زنگ پهلوانی گفت : بعد از ۲۵ سال به استان زنجان سفر کرده ام و علت سفرم هم تولید برنامه زنگ پهلوانی در این استان است که به لطف خدا به توافقاتی هم دست پیدا کرده ایم و به زودی هم کار ساخت را عملیاتی خواهیم کرد.

صاحب امتیاز رخصت پهلوان آنلاین در فراز دیگری از سخنان خود گفت : با توجه به دستورات مقام معظم رهبری در خصوص احیای دوباره ورزش زورخانه‌ای کمر همت بسته ایم و قصد داریم بیشترین تولیدات خود را در همین زمینه انجام دهیم و با برنامه زنگ پهلوانی هم به استان های مختلف سفر کنیم و با ورزشکاران باستانی دیداری تازه داشته باشیم.

محمد کریمی که ۲۵ سال پیش با حضور در زنجان در زمینه تولید تله فیلم گره شانس فعالیت داشت در جمع ورزشکاران گفت : امیدوارم شرایط تولید تله فیلم نذربی بی در شهرستان زنجان فراهم گردد و با مساعدت شهردار و فرماندار دوست داشتنی زنجان این فیلم را هم تولید کنیم.

صاحب امتیاز رخصت پهلوان در ادامه، اظهار داشت : رخصت پهلوان متعلق به شماست و از نقطه نظرات یکایک پهلوانان در جهت بهبود نیز بهره خواهیم برد .

تیم رخصتی ها در ادامه از گنبد سلطانیه و اقامتگاه ایلخانی امیر در شهر سلطانیه نیز بازدید به عمل آوردند.

حمید کریمی، رحمان مقدم ، غلامرضا اصانلو تهیه کننده برنامه زنگ وی را در این سفر همراهی کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>