چهل روز گذشت ، اما داغ برادر همچنان باقی است

مراسم چهلمین روز درگذشت زنده یاد فتح الله نوبخت در تالار مهتاب با حضور قهرمانان و نام آوران رشته‌های مختلف ورزشی از جمله ورزش زورخانه ای برگزار شد و جملگی حاضرین نام و یادش را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین مراسم چهلمین روز درگذشت برادر روح‌الله نوبخت از خیرین ورزش زورخانه ای در واپسین روزهای خرداد ۱۴۰۲ در تالار مهتاب با حضور ورزشکاران ، هنرمندان و اهالی قلم برگزار شد ، ولی داغ برادر همچنان باقی است .

روح الله نوبخت خیر و حامی ورزش زورخانه ای در حاشیه این مراسم به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : داغ برادر بسیار سنگین است به همین خاطر امیدوارم هیچکس داغ برادر نبیند .

وی که همیشه در امور خیر پیش قدم است ، بیان داشت : دنیا به هیچکس وفا نکرده است ، پس تا می توانیم به همدیگر محبت کنیم و برای حضور در کارهای خیر عجله کنیم تا چمدان آخرت خود را خوب ببندیم.

روح الله نوبخت در پایان ضمن تشکر از تلاش های اهالی رسانه اظهار داشت : امیدوارم محبت تمامی حاضرین را در شادی هایشان جبران کنم و برای پیشبرد ورزش زورخانه ای هرچه در توان دارم به کار ببندم.

رخصت پهلوان آنلاین مجدداً ضایعه درگذشت حبیب‌الله نوبخت را به خانواده محترم وی به ویژه روح الله نوبخت تسلیت عرض می نماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>