از بهره بردار مجموعه گردشگری ایلخانی تقدیر شد

از مهرعلی ملکی بهره‌بردار مجموعه گردشگری باغ ایلخانی توسط مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان تقدیر به عمل آمد .

به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین در آستانه دو عید قربان و غدیر از مهرعلی ملکی بهره‌بردار مجموعه گردشگری باغ ایلخانی امیر با حضور جمعی از بهره‌وران و هنرمندان محبوب سینما و تلویزیون و اهالی رسانه تقدیر به عمل آمد.

در متن تقدیرنامه دکتر سید سعید صفوی مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان خطاب به مهرعلی ملکی آمده است :ایجاد و راه‌اندازی تاسیسات گردشگری در راستای جذب و جلب گردشگران و رونق این صنعت بسیار حائز اهمیت است. به پاس زحمات و همکاری ارزنده جنابعالی و خانواده محترمتان در راه‌اندازی این مجموعه و ارائه خدمات بهینه به گردشگران استان با اهدای این لوح تشکر و سپاسگزاری می نمایم . امید است در سایه الطاف واسعه الهی و با کوشش و تلاش شبانه روزی در راه خدمت به مردم این مرز و بوم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلند و سرافراز باشید.

در این مراسم هنرمندان محبوب سینما و تلویزیون حضور داشتند که می توانیم به نام های رحمان مقدم ، غلامرضا اصانلو ، حمید کریمی و محمد کریمی صاحب امتیاز و مدیرمسئول رخصت پهلوان اشاره کنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>