ورزش زورخانه ای رفسنجان جان دوباره می گیرد

ورزش زورخانه‌ای در رفسنجان با حمایت باشگاه مس جان دوباره‌ای می گیرد و به روزهای اوج نزدیک می شود.

به گزارش پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین ؛ علی اکبر پیغمبرزاده سرپرست تیم زورخانه‌ای باشگاه مس رفسنجان با بیان این مطلب افزود: ورزش پهلوانی و زورخانه ای که ریشه در تاریخ و تمدن ایرانیان دارد در دهه‌های گذشته و به خصوص در بین جوانان کم رنگ شده بود که خوشبختانه در رفسنجان با وجود استعدادهای درخشان در این زمینه و با حمایت باشگاه مس رفسنجان، جان دوباره ای می گیرد.

وی در ادامه افزود: تیم زورخانه ای باشگاه مس رفسنجان از سال ۱۴۰۰ در تمامی رده های سنی پایه و آکادمی و همچنین در سطح لیگ برتر کشور فعالیت چشمگیری داشته و موفق به کسب عناوین مختلف برتر در رده های سنی شده ، که باعث افتخار است.

سرپرست تیم زورخانه‌ای مس رفسنجان گفت: با حمایت های انجام شده از طرف باشگاه مس رفسنجان دوره مربیگری درجه سه کشوری در رشته کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای به میزبانی رفسنجان برگزار شد که نقش اساسی و مهمی در پرورش صحیح استعدادهای موجود در رشته کشتی و ورزش زورخانه ای دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه تمامی کادر و ورزشکاران تیم زورخانه‌ای مس رفسنجان بومی می‌باشند ، افزود: تشکیل آکادمی در دو مکان (زورخانه امام علی و زورخانه حضرت ابوالفضل) این امکان را به ما می دهد که در شناسایی و جذب استعدادهای شهرستان پویاتر باشیم تا در آینده شاهد درخشش نام رفسنجان در سرتاسر کشور باشیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>