یگان ویژه اصفهان، قهرمان مسابقات سراسری ورزش زورخانه‌ای فراجا شد

فرمانده یگان ویژه استان اصفهان از کسب عنوان قهرمانی توسط کارکنان این یگان در پنجمین دوره سراسری مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای یگان‌های ویژه فراجا در کشور خبر داد.

به گزارش رخصت پهلوان آنلاین به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، پنجمین دوره از سری مسابقات سراسری ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی یگان‌های ویژه فراجا یادبود سردار شهید «محمود شهبازی» به میزبانی یگان ویژه استان اصفهان برگزار شد.

سردار رضا نصیری  افزود: ۱۲۶ ورزشکار از ۲۲ استان در این رقابت‌ها که با حضور پیشکسوتان و پهلوانان ورزش باستانی کشور با کیفیت و سطح بالا اجرا شد، شرکت کردند.

وی اظهار داشت: این رقابت‌ها در ۲ وزن منهای ۹۰ و مثبت ۹۰ کیلوگرم و در ۶ بخش کباده، سنگ، چرخ تیز، چرخ چمنی، میل‌گیری سنگین و میل بازی برگزار شد.

فرمانده یگان ویژه اصفهان تصریح کرد: در این مسابقات تیم یگان ویژه اصفهان عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم یگان ویژه استان چهارمحال و بختیاری و یگان ویژه استان سیستان و بلوچستان به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

سردار نصیری در پایان به اهمیت وجود این رشته ورزشی در یگان‌های ویژه تاکید کرد و هدف از اجرای این مسابقات را ایجاد انگیزه و بالا بردن سطح آمادگی جسمانی کارکنان در راستای انجام مأموریت‌های محول شده به نحو مطلوب است.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>