سرمربی تیم ملی :از اینکه رهبری به ورزش زورخانه‌ای اهمیت می‌دهند ، بسیار خوشحالم

سرمربی تیم ملی ورزش  زورخانه‌ای ایران در خصوص دیدارشان با رهبر انقلاب گفت: از اینکه رهبری به ورزش زورخانه‌ای اهمیت می‌دهند و نگاهشان به ورزش ملی مذهبی ما، نگاه ورزش اول کشور است و اینکه فرصت زیادی را به ورزش زورخانه‌ای در حضور تمام رشته‌های ورزشی می‌دهند بسیار خوشحالم.

سرمربی تیم ملی زورخانه‌ای ایران و رئیس هیات زورخانه‌ای استان مازندران در خصوص دیدارش با رهبر معظم انقلاب اسلامی در ساری، اظهار کرد: من برای سومین بارم بود که به دیدار رهبری می‌رفتم ولی اینبار حال و هوای خیلی خاصی داشت؛ وقتی وارد حسینیه و گود زورخانه شدم و «سردم» مرشد را دیدم خیلی دگرگون شدم.

روح‌الله طور سوادکوهی با اشاره به اهمیت ویژه رهبر انقلاب به ورزش زورخانه‌ای،‌گفت: اینکه رهبر انقلاب به ورزش زورخانه‌ای، ورزش ملی مذهبی ما، به عنوان ورزش اول کشور نگاه می‌کنند بسیار خوشحال کننده است و اینکه فرصت زیادی را به ورزش زورخانه‌ای در حضور تمام رشته‌های ورزشی می‌دهند نیز شور و شوق خوبی در ما ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: اینکه مرشد رهبر را با ضرب و زنگ وارد حسینه کرد چون ضرب و زنگ نشانه احترام و کسوتی است که ما به پیشکسوت خودمان می‌گذاریم، نشان می‌دهد که رهبر ما بزرگ و پیشکسوت ماست.

سرمربی تیم ملی زورخانه‌ای ایران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از همه ریز و درشت ورزش زورخانه‌ای اطلاع و شناخت کامل داشتند، افزود: رهبری در این دیدار گفتند که ایران قوی به ورزش قوی نیاز دارد و خواستند که از ورزش زورخانه‌ای حمایت ویژه و این ورزش به ورزش فرا ملی تبدیل شود.

طور سوادکوهی اظهار امیدواری کرد تا با حمایت مسئولان این ورزش به ثبت جهانی و حضور در بازی‌های المپیک برسد.

سرمربی تیم ملی زورخانه‌ای ایران در پایان با بیان اینکه بچه‌های ما و نسل ما رهبری را دوستش دارند، گفت:  این دیدار ها و امیدواری برای دیدار با رهبر انگیزه خیلی خوبی برای جوانان و نوجوانان ورزشکار ما به همراه دارد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>