رحمان مقدم بازیگر نذر بی بی : ایکاش مسئولین پای صحبت پیشکسوتان می نشستند

رحمان مقدم بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در آخرین سفرش به استان زنجان به خبرنگار ما گفت : از وضعیت حاکم بر سینما راضی نیستم به همین خاطر ترجیح می دهم با توجه به علاقه شدیدم به بازیگری خانه نشینی را در دستور کار قرار دهم.

بازیگر فیلم “پهلوان هرگز نمی‌میرد” اضافه کرد : ایکاش مسئولین پای صحبت پیشکسوتان سینما می‌نشستند و حداقل درد و دل آنان را گوش می‌کردند و مرهمی بودند بر روی زخم‌های کهنه‌شان.

این بازیگر سالخورده می‌گوید : هم اکنون سه ماهی است که به استان زنجان سفر می‌کنیم تا به عنوان یک بازیگر از محمد کریمی جهت تولید فیلم نذر بی بی حمایت کنیم که متاسفانه امروز و در حالی که مقدمات تولید فیلم فراهم شده بود، متوجه شدیم با توجه به حمایت شهردار زنجان ، شورای شهر خط بطلان روی نام این فیلم کشیدند و مخالفت خود را با تولید فیلم مذهبی در استان زنجان اعلام کردند.

بازیگر قدیمی سینما با تاکید بر اینکه شورای شهر زنجان همه هنرمندان را سر کار گذاشت ، افزود : با این تصمیم گیری ضربه مهلکی بر پیکره این فیلم مذهبی وارد شد و تولید این اثر در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

رحمان مقدم در ادامه گفت : از ابتدا دلم روشن بود که اعضای شورای شهر زنجان با توجه به دستور شهردار محترم با تولیدات مذهبی موافقت می‌کنند که اینگونه نشد و همه رشته‌ها پنبه شد.

این بازیگر در ادامه افزود : امیدوارم با توجه به هزینه‌های سنگین ساخت ، این فیلم به سرعت تولید و برای پخش از شبکه‌های تلویزیونی در شب احیا آماده شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>