سید حمید حسینی : تا می توانیم باید خوبی کنیم

سید حمید حسینی خیر و حامی ورزش زورخانه ای باورش این است که باید تا می توانیم خوبی کنیم چون زمان به سرعت می گذرد و فرصتی برای بازگشت نداریم .

وی در آستانه فرارسیدن نوروز باستان به خبرنگار خط پایان گفت : تا غروب آفتاب فرصت داریم خوبی کنیم چون شاید طلوعی نباشد و فرصت ها از دست بروند .

وی که همیشه در کارهای عام المنفعه حضوری مستمر داشته ، ادامه می دهد : روزهای پایانی سال را پشت سر می گذاریم و زمان امتحان است پس بر یکایک ما واجب است تا در آستانه سال نو دلی را شاد کنیم و دستگیری را سرلوحه کارمان قرار دهیم .

سید حمید حسینی با بیان اینکه ورزش زورخانه ای باید شکوفا شود ، بیان داشت : سهم اهالی زورخانه در دستگیری از فقرا نسبت به دیگران بیشتر است و آنان باید هرچه زودتر وارد میدان شوند و در حد توان به یاری مستمندان بشتابند .

خادم اهل بیت (ع) گفت : تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان را به فال نیک می گیریم و امیدواریم جوانان بیشتری جذب ورزش باستانی شوند .

سید حمید حسینی با اشاره به اینکه دراین روزهای سخت در کنار ورزشکاران و هنرمندان پیشکسوت خواهم بود ، گفت : امیدوارم در ماه مبارک رمضان شاهد حضور هنرمندان در جمع ورزشکاران باشیم و جوانان را به حضور در زورخانه ها تشویق و ترغیب نمائیم .

خادم اهل بیت در پایان فرارسیدن نوروز باستان را به جامعه ورزش باستانی تبریک گفت و افزود : حمایت از ورزشکاران و هنرمندان پیشکسوت در این روزهای سخت نباید فراموش شود و این وظیفه یکایک ماست که در کنارشان باشیم و شادیهایمان را این روزهای آخر سال با آنان تقسیم کنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>