سید عباس حسینی : هنرمندان را دوست دارم و در آستانه سال جدید به دیدارشان می روم

سید عباس حسینی یکی از مشوقین ورزش پهلوانی و زورخانه ای است و چنان مجذوب این رشته ورزشی شده که حالا دغدغه اش شکوفایی این ورزش است .
وی با تاکید بر اینکه با توکل به خدا ، بهترین ها در انتظار مردم عزیز ایران است ، افزود : باید در آستانه سال جدید از فقرا و نیازمندان هم دستگیری کنیم‌ و شادی هایمان را به منزل یکایک آنان ببریم .
سید عباس حسینی گفت : امیدوارم سال ۱۴۰۳ ، سال شکوفایی ورزش پهلوانی هم باشد و با تغییر و تحول بهار طبیعت ، ورزش کشورمان هم دچار تغییر شود و سکوهای افتخار را ازآن خود کند.
خیر و حامی ورزش زورخانه ای که برای تولید فیلم نذر بی بی تمامی امکانات را در اختیار شاین پروژه قرار داد به خبرنگار رخصت پهلوان گفت : هنرمندان را دوست دارم و برای شکوفایی هنر از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و در حد توان از این قشر حمایت خواهم نمود .
وی در ادامه با بیان اینکه پیشکسوتان هنر را دریابیم اضافه کرد : به شخصه در آستانه سال جدید به دیدار پیشکسوتان هنر و ورزش خواهم رفت و با شاخه گلی فرارسیدن نوروز را به یکایک آنان شادباش می گویم .
سید عباس حسینی که در اسلامشهر زندگی می کند گفت : مردم این شهر هم هنردوست هستند و به هنگام ضبط فیلم نذر بی بی سنگ تمام گذاشتند .
وی در پایان گفت : امیدوارم این نوع حرکت ها تدوام داشته باشد .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>