احمدرضا جعفری : با نظرات مردم ، انرژی بیشتری می گیرم

احمدرضا جعفری که از صحنه تئاتر به نمایش آمده است ، حالا با ۳ فیلم سینمایی و تلویزیونی با دوستدارانش در سال ۱۴۰۳ دیدار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین ، این بازیگر که یک سالی است بازی در جلوی دوربین را آغاز نموده ، حالا با ۳ فیلم “طعم بهشت” به کارگردانی حامد صلح میرزایی “آرزوی اسب چوبی” ساخته کمال مقدم و “نذر بی بی” به کارگردانی محمد کریمی به دیدار دوستدارانش خواهد رفت تا هنر بازیگریش را به رخ دیگران بکشد.

او در آستانه سال جدید به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : می‌خواهم بازیگری را به طور جدی دنبال کنم و در کنار تحصیلات ، نگاه ویژه‌ای به این حرفه داشته باشم. جعفری که ابتدای راه است ، اضافه می‌کند : با پشتکار و تلاش به آرزوهایم در عرصه بازیگری خواهم رسید و از هیچ کوششی هم جهت رسیدن به اهدافم دریغ نخواهم کرد. بازیگر فیلم “طعم بهشت” با بیان اینکه برای رسیدن به عرصه بازیگری باید از موانع بسیاری گذر کنیم ، اظهار داشت : امیدوارم شرایط برای حضور علاقمندان به بازیگری مهیا شود تا استعدادها نیز شکوفا گردد.

احمدرضا جعفری ضمن تبریک فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ گفت : برای بازی در فیلم‌هایم انرژی مضاعفی گذاشتم ولی نظرات مردم انرژی بیشتری به من خواهد داد.

او در پایان اظهار داشت : چشم انتظار نمایش هر سه فیلم از رسانه ملی هستم و امیدوارم هر سه فیلم در موقع پخش تلویزیونی با استقبال روبرو شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>