رحمان مقدم : حضور در زورخانه حالم را خوب می کند

رحمان مقدم بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در جمع زورخانه‌ای ها حضور پیدا کرد و خواستار حمایت بیشتر از این ورزش ملی و مذهبی شد.

رحمان مقدم با حضور در زورخانه باب الحوائج شهرک ولیعصر به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : زورخانه و مردان آن را دوست دارم چون در مسیر انسانیت و معرفت حرکت می‌کنند.

وی که با ورزش زورخانه ای ارتباط نزدیکی دارد ، اضافه کرد : هر وقت حالم دگرگون می‌شود ، به جمع زورخانه ای‌ها می‌آیم چون حضور در زورخانه و ذکر اهل بیت ، حالم را خوب می‌کند به همین خاطر از مسئولین انتظار دارم با توجه به منویات مقام معظم رهبری از این ورزش حمایت ویژه به عمل آورند و زمینه حضور هنرمندان را در جمع زورخانه ای ها فراهم سازند.

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون بیان داشت : باید فیلمسازان را جذب این رشته ورزشی کنیم تا تولیدات فیلم‌های ورزشی بیشتر از گذشته شود.

رحمان مقدم که به تازگی بازی در فیلم “نذر بی‌بی” را به پایان رسانده است ، اظهار داشت : فیلم “نذر بی بی” درباره مردان زورخانه‌هاست. مردانی که به خاطر گسترش فرهنگ علوی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و همیشه نام خالقشان و مولایشان را بر زبان جاری می‌سازند.

بازیگر “فیلم پهلوان هرگز نمی‌میرد” با تاکید بر اینکه فیلم‌های مذهبی و مناسبتی نیاز جامعه امروز است ، اضافه کرد : باید از تهیه کنندگان این نوع فیلم‌ها نیز حمایت کنیم تا روند تولید در این زمینه افزایش پیدا کند.

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام لیالی قدر گفت : به اتفاق رخصتی‌ها در ماه مبارک رمضان امسال به زورخانه‌ها خواهم رفت و به عزاداری خواهم پرداخت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>