از پوستر فیلم “نذر بی بی” رونمایی شد

از پوستر فیلم “نذر بی بی” به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی جهت نمایش در پلتفرم فیلیمو رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین ، در آستانه فرارسیدن شب‌های قدر از پوستر فیلم مذهبی “نذر بی بی” رونمایی شد تا همه چیز جهت پخش این فیلم از شبکه‌های مختلف تلویزیونی و پلتفرم فیلیمو مهیا شود.

اعظم بیات ترک طراح پوستر فیلم “نذر بی بی” در همین رابطه به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : فرصت خیلی کم بود ولی امیدوارم توانسته باشم در این فرصت بسیار کوتاه کار قابل قبولی را ارائه داده باشم.

وی که تاکنون طراحی پوسترهای فیلم‌های “جنجال در خانه” و “فرشته مزاحم” را هم عهده‌دار بوده است، اضافه کرد : از اعتماد دوباره تهیه کننده فیلم ، بسیار سپاسگزارم و امیدوارم طرح بعدی تا قبل از عید سعید فطر آماده شود.

به گزارش پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین ، این فیلم قرار است بعد از پخش تلویزیونی از شبکه‌های مختلف ، در پلتفرم‌های فیلیمو و فیلما بارگذاری شود و در یک اکران خصوصی برای علاقمندان به نمایش عمومی درآید.

فیلم “نذر بی بی” تولید زمستان ۱۴۰۲ است که با بازی جلیل فرجاد ، مهرداد ضیایی ، مهری آل آقا ، حمید کریمی ، احمدرضا جعفری ، ابوالفضل بیات ، عباس بابایی ، سید رضا حسینی ، علی سیاه تیری ، پوران گنجی ، غلامرضا اصانلو ، رحمان مقدم و سعید کریمی هم اکنون آماده نمایش می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>