از خانواده شهید موسوی تجلیل شد

زورخانه شهید عراقی شاهد عظیم ترین و کم سابقه ترین گرد همایی طی سالهای اخیر بود.

به گزارش پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین ، مراسم گرامیداشت یاد و نام شهید سید مهدی موسوی سر تیم حفاظت رئیس جمهور فقید در زورخانه شهید عراقی تهران برگزار شد.

به همت مهندس امیر عرب رئیس هیئت ورزش زورخانه ای و پهلوانی استان تهران جهت ارج نهادن به شهدای خدمت و خدمات سید مهدی موسوی سر تیم حفاظت رئیس جمهور شهید ، مراسمی با حضور خانواده شهید موسوی، کهن کسوتان، پیشکسوتان و ورزشکاران در زورخانه شهید عراقی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.

سپس ورزشکاران نونهال و نوجوان به اجرای ورزش پرداختند. پس از انجام ورزش مهندس امیر عرب طی سخنانی به تشریح خدمات این شهید بزرگوار پرداخته و در ادامه از حاضرین درخواست نمود به احترام تمامی شهدای سانحه هوایی بپا خواسته و با نوحه سرایی در ماتم این بزرگواران سینه زنی و عزاداری کنند.

پس از آن یکی از مداحان اهل بیت در وصف شهدای عزیز و گرانقدر این سانحه مدیحه سرایی کرد و سپس تیم پیشکسوتان شهید عراقی ورزش نمادینی را انجام دادند و در خاتمه بنا به پیشنهاد مهندس امیر عرب توسط اساتید عالیقدر و کهن کسوت حاج محمد خوش جان، حاج جواد روحانی، حاج احمد بابایی و محمد محمودی از خانواده شهید موسوی و میهمانان عزیز لشکری و کشوری مراسم تجلیل بعمل آمد

قابل ذکر است این مراسم در حضور یکی از مشاورین ارشد رهبر معظم انقلاب و جمع کثیری از روسای فدراسیون‌ها ارگانهای دولتی و خصوصی، رؤسای هیئات ورزشی ورزشکاران برگزار گردید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>