حاجی پور بازیگر فیلم “نذر بی بی” : می خواهم بازیگری را بطور جدی دنبال کنم

منیژه حاجی پور بازیگر فیلم سینمایی “نذر بی‌بی” در تیر ماه ۱۳۶۸ چشم به جهان گشوده است . او در رشته علوم انسانی تحصیلات خود را به پایان رسانده ولی هیچگاه فعالیتی در این رشته نداشته است چون به بازیگری از کودکی علاقمند بوده به همین خاطر تصمیم گرفته در این مسیر گام بردارد و به موفقیت دست پیدا کند.

وی در آستانه اکران فیلم سینمایی “نذر بی بی” در سینماهای مشهد به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : من از کودکی عاشق بازیگری بودم ولی هیچ وقت زمینه حضور برایم فراهم نشد تا اینکه در سال گذشته با فراخوانی از سوی موسسه بازیگری نجیبان در جشنواره سکانس برتر این موسسه شرکت کردم و موفق شدم در بخش بانوان به مقام اول دست پیدا کنم.

حاجی پور اضافه می‌کند : با انتخاب به عنوان نفر اول جشنواره سکانس برتر ، امید در وجودم شکوفا شد و جدی‌تر به مقوله بازیگری نگاه کردم تا اینکه با استاد محمد کریمی و تیم هنرمندان در مشهد آشنا و به دعوت ایشان برای بازی در فیلم سینمایی “نذر بی بی” دعوت به همکاری شدم.

وی می‌گوید : خوشحالم که در فیلم سینمایی “نذر بی‌بی” بازی کردم چون حضور در کنار اساتید بازیگری و کسب تجربه در کنار آنان لذت دیگری برایم به همراه داشت و به آموخته‌هایم بیش از گذشته افزوده شد.

حاجی پور با بیان اینکه لطف و محبت آقای محمد کریمی کارگردان فیلم “نذر بی بی” را هیچگاه فراموش نخواهم کرد ، اظهار داشت: نقش خودم را در ” نذر بی بی” دوست داشتم و با اکران فیلم در سینماها بسیار خوشحال شدم که توانستم به هدف خود دست پیدا کنم.

بازیگر “نذر بی‌بی” می‌گوید : می‌خواهم بازیگری را به طور جدی دنبال کنم و به رویاها و آرزوهایی که در کودکی در ذهن می‌پروراندم ، دست پیدا کنم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>