رامین گلستانی : کرونا بیشترین ضرر را به زورخانه های سراسر کشور وارد کرد

رامین گلستانی پیشکسوت ورزش زورخانه ای به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: بسیار خوشحالم که زورخانه های کشور با حضور علاقمندان و باستانی کاران جوان مواجه گردیده است .
او در ادامه با تاکید براینکه برنامه ریزی و توجه بیشتر به ورزش ملی و مذهبی کشورمان در زمان کرونایی
می تواند این رشته را به عنوان ورزش اول کشور تبدیل کند،تصریح کرد :باید این موضوع به طور علمی برای ترغیب بیشتر خانواده ورزش باستانی و مردم عادی بررسی شود.
گلستانی با تاکید بر بررسی مسائل ساختاری و برنامه ای این ورزش توضیح می دهد :سفرهای استانی می تواند تجربیات بسیار خوبی را به لحاظ فنی و تجربی دراختیار برنامه ریزان قرار دهد .
او تصریح می دارد : که ورزش زورخانه ای دارای جذابیتهای بسیاری است که می تواند اقشار مختلف را جذب خود کند .
این پیشکسوت ورزش زوخانه ای و مرشد توانمند کشورمان می افزاید : متاسفانه رشته های ورزشی وارداتی با جذابیت های خاص خود جایگاه ویژه ای را در بین مردم یافته اند اما نباید فراموش کرد با تبلیغات و ارائه چهره واقعی از ورزش زورخانه ای می توان زمینه رشد این ورزش را در کشور مهیا کرد.
گلستانی ادامه داد : واقعیت این است که ما در معرفی ورزش باستانی با ضعف مواجه هستیم لذا باید این نقاط ضعف را به بهترین شکل مرتفع کرد و از امکانات سمعی و بصری به ویژه رسانه ملی بهره گرفت.

مرشد گلستانی به نقش پیشکسوتان در زورخانه ها اشاره کرد و افزود:البته نباید از نقش جوانان به عنوان آینده سازان و سفیران این ورزش غافل ماند .
وی با مهم خواندن توسعه زیرساختها ، احداث اماکن مختلف ورزشی را مورد تاکید قرار داد و گفت : اینکه زورخانه های متعددی احداث شود کافی نیست بلکه برنامه ریزی برای آموزش از نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
این باستانی کارخوشنام کشورمان گفت : امیدوارم بزودی ریشه این ویروس منحوس کنده شود و دوباره زورخانه ها فعالیت خود را آغاز کنند و ضررهای به جا مانده از کرونا را جبران نمایند. محمد کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>