مهدی فقیه : ورزش باستانی نیازمند حمایت همه جانبه است

مهدی فقیه هنرمند نام آشنا کشورمان در روزهای کاملا کرونایی به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: باید از تنها نشریه ورزش باستانی حمایت شود.
این بازیگر خوشنام سینما و تلویزیون در حاشیه تصویربرداری سریال جلال ۲ اظهار داشت: ورزش باستانی یکی از قدیمی ‌ترین رشته های ورزشی است اما بسیار مظلوم واقع شده و نیازمند حمایت همه جانبه است .
وی که با فیلم ملک سلیمان خوش درخشید و جایزه بهترین بازیگری ازآن خود نمود ، افزود: در تمامی روزنامه‌ها و نشریات سراسر کشور به رشته‌های مختلف ورزشی به طور بسیار گسترده ای پرداخته می شود. اما هیچ اثری از ورزش باستانی و کشتی پهلوانی در هیچ نشریه‌ای دیده نمی شود.
بازیگر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد به تهیه کنندگی محمد کریمی با تاکید بر حمایت از نشریات ویژه ورزش باستانی ادامه داد : این درحالی است که تنها نشریه این رشته ورزشی نیز مورد کم لطفی قرار گرفته است.
وی با اشاره به خدمات زنده یاد کریمی در خصوص این ورزش با بیان اینکه توسعه و احیای ورزش باستانی نیازمند حمایت صدا و سیما و نشریات است، در ادامه به شرایط فعلی ورزش باستانی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: حال که ورزش باستانی در این شرایط قرار دارد، بیاییم از تنها نشریه این رشته ورزشی در غیاب کریمی حمایت کنیم چون او به این ورزش و به این نشریه عشق می ورزید.
فقیه یاد آور شد: باید از خودمان شروع کنیم چراکه معتقدم اقدامات حمایتی باید ریشه‌ای و درونی باشد.
او در پایان گفت: به هر حال خوشحالم که فرزندان کریمی بزرگ راه پدر را دنبال کرده اند و نگذاشتند چراغ این نشریه خاموش شود.
او گفت : امیدوارم بزودی و با خروج کرونا مراسم دهمین سالگرد درگذشت زنده یاد عزت الله کریمی همانند سال گذشته در زورخانه باب الحوائج با حضور دوستدارانش برگزار کنیم.
مجید کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>