شهرام کریمی : از هنرمندان پیشکسوت تجلیل کنیم

در آستانه ولادت امام حسن عسگری (ع) ، هنرمندان قدیمی و سالخورده سینما و تلویزیون دور هم جمع شدند تا خاطرات گذشته را مرور کنند و لحظاتی را فارغ از هرگونه هیاهو پشت سر بگذارند.

این گروه نام آشنا جهت دیدار ، رستوران دل کوه واقع در دربند تهران را انتخاب کردند و به این مکان رفتند و به میزبانی شهرام کریمی ساعت‌ها خنده را میهمان محفل خود کردند.

به گزارش پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین ، در این نشست عزت الله رمضانی فر ، بهزاد رحیم خانی ، آتش تقی‌پور ، حسن رضایی ، حبیب جهانی ، حمید کریمی ، موسوی و… حضور داشتند و ناگفته‌های سال‌های دور را بر زبان جاری ساختند.

شهرام کریمی مرد شماره یک رستوران دل کوه دربند در همین رابطه به خبرنگار ما گفت : با حضور هنرمندان به سال‌های دور سفر کردم و فریم فریم فیلم‌هایشان از مقابل دیدگان من عبور کرد.

وی با اشاره به اینکه باید از هنرمندان پیشکسوت تجلیل کنیم ، اظهار داشت : آنان دیگر تکرار نخواهند شد به همین خاطر باید از لحظات استفاده بهینه برد و با محبت به سوی آنان حرکت کرد.

کریمی به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : امیدوارم این دورهمی‌ها دوباره تکرار شود و باز هم در خدمت هنرمندان پیشکسوت باشیم و در فرصتی مناسب از آنان قدردانی نماییم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>