کلیپ‌های آموزش ورزش زورخانه ای در روز های کرونایی منتشر شد

دبیرکل فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی از رونمایی و انتشار کلیپ های آموزشی ورزش زورخانه ای برای عموم مردم عزیز کشورمان ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین،  محمد جعفرپور در این خصوص افزود: طراحی و تولید این بخش آموزشی سال گذشته توسط این فدراسیون صورت پذیرفته بود که در این ویدئوها روش صحیح انجام ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی را برای مخاطبین و علاقمندان به این رشته اصیل و ایرانی آموزش می دهد. 

وی اضافه کرد: به دنبال فرصت مناسبی بودیم تا بتوانیم این اثر ارزشمند را به خوبی در اختیار عموم مردم  و علاقمندان به این رشته ورزشی قرار دهیم  که خوشبختانه پس از آغاز و استقبال از پویش هرخانه یک زورخانه در ایام مبارزه ملی با بیماری منحوس کرونا ویروس، برآن شدیم که در جهت آموزش صحیح ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی این کلیپ ها را منتشر کنیم.

دبیرکل فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با اشاره به اینکه همگانی کردن این ورزش کهن و تاریخی که از جذابیت های فراوانی برخوردار است از اصلی ترین اولویت های این فدراسیون است گفت: در این کلیپ ها که به ترتیب بخش های سنگ گیری، شنو، نرمش جنگلی، نرمش پشت تخته، میل بازی، میل گیری، چرخ زدن و کباده کشی به صورت مجازی آشنایی و تمرین صحیح را آموزش می دهد تا علاقمندان فعالیت های ورزشی در این رشته بتوانند در زمان ریشه کن شدن بیماری کرونا ضمن تقویت سلامتی خود با این رشته ورزشی به صورت اصولی آشنا شوند.

محمد جعفرپور بیان داشت: مخاطبین این ورزش جذاب می توانند از طریق سایت فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به نشانی www.IZPF.ir اقدام به تهیه این کلیپ های آموزشی کنند. 

جعفرپور با توصیه به اینکه بیماری کرونا را شکست خواهیم داد از عموم مردم خواست تا پایان مهار این بیماری فعالیت های خود را محدود و برای غنی شدن اوقات فراغت خود ورزش در منزل را مورد توجه خود قرار دهند و به پویش ملی هر خانه یک زورخانه بپیوندند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>