عنایت بخشی : با خروج کرونا حتما به زورخانه خواهم رفت

بازیگر سریال تلویزیونی «امام علی (ع)» در آستانه روز بازیگر به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: توصیه من به جوانان ادامه راه بزرگان است، امیدوارم برای بازیگری تلاش کنند، درس بخوانند و تمرین کنند زیرا تنها راه درست همین است، بازیگری تلاش بی وقفه و رنج طولانی می‌طلبد.
عنایت بخشی بازیگر پیشکسوت سینما، گفت: به نوبه خود این روز را به تمامی همکاران عزیز خودم که سالها بی دریغ برای شاد کردن دل مردم تلاش کرده‌اند، تبریک می‌گویم.
وی در همین راستا ادامه داد: بازیگری برای من امری تمام نشدنی است، مثل روز اول و مثل برداشت اولی که جلوی دوربین رفتم، در این سن نیز همان شوق و استرس و هیجان را دارم، برای من هیچ وقت بازیگری و جلوی دوربین رفتن کهنه نمی‌شود.

وی با اشاره به تعطیلی پروژه‌های سینما و تلویزیون در پی شیوع کرونا اذعان کرد: آرزوی من در ابتدا سلامتی بازیگران است، امیدوارم هیچ کدام از مردم سرزمینم و مخصوصاً دوستان عزیز بازیگرم هیچگاه در بستر بیماری نباشند و بزودی شرایط به حالت عادی بازگردد.
بخشی خاطرنشان کرد: بعد از شیوع کرونا اکثر بازیگران بیکار شدند، آرزو می‌کنم در ادامه سال پرکار باشند، امیدوارم این بیماری هر چه سریعتر ریشه کن شود و بازیگران بتوانند جلوی دوربین بروند، فارغ از بحث معیشت تمامی زندگی یک بازیگر بازی کردن است و مطمئن باشید تمامی بازیگران از این وقفه سه ماهه بسیار غمگین هستند.

او در پایان به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : با خروج کرونا از کشور و آغاز فعالیت های ورزشی در ماه مبارک رمضان که ورزش باستانی رونق دوباره می گیرد حتما به زورخانه خواهم رفت و با رخصتی ها به تماشای این ورزش خواهم نشست.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>