یزد قهرمان رقابت های مجازی زورخانه ای کشور

نخستین دوره مسابقات مجازی میانداری ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور بمناسبت نکوداشت هفته فرهنگ پهلوانی برگزار و یزد با کسب ۷۴ امتیاز در مجموع امتیازات به عنوان قهرمانی دست یافت.

این دوره از رقابتهای زورخانه ای با توجه به شرایط موجود در کشور و تصمیمات و دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تعطیلی مراکز ورزشی دولتی و خصوصی جهت اجرای طرح فاصله گزاری اجتماعی تا شکست ویروس منحوس کرونا، همگام با عزم ملی برای شکست کرونا در راستای سلامت روحی و جسمی افراد جامعه و با هدف توسعه، ترویج و همگانی کردن این رشته ملی، آئینی و مذهبی با همت  شورای جوانان این فدراسیون برگزار گردید که یزد (۷۴ امتیاز)، سیستان و بلوچستان (۷۳ امتیاز) و البرز (۴۵ امتیاز) به ترتیب در رده های اول تا سوم و استانهای قم، خراسان جنوبی، مرکزی، مازندران، اصفهان، خراسان رضوی، بوشهر و قزوین به ترتیب در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

بر همین اساس ریز نتایج و اسامی قهرمانان در رده های سنی سنی نوجوانان (متولدین فروردین ۱۳۸۳ لغایت اسفند ۱۳۸۵) و رده سنی جوانان  (متولدین فروردین ۱۳۸۰ لغایت اسفند۱۳۸۲)به این شرح می باشد.

در رده سنی جوانان امید سلیمی (البرز)، امیر ارسلان محمدی (مرکزی)، علی اکبر خاکدوست (قم) وامیرحسین کاردان مقدم (خراسان جنوبی) به ترتیب با ۱۲۶، ۱۲۰ ، ۱۰۶ و ۹۵ امتیاز عناوین اول تا سوم مشترک را از آن خود کردند.

در رده سنی نوجوانان محمد مهدی شوندی (البرز)، متین میرجلیلی (یزد)، پویا سلطانی (یزد) و علی خمرنیا (سیستان و بلوچستان) به ترتیب با ۱۴۹، ۱۲۷، ۱۲۰ و ۹۵ امتیاز  بر سکوهای اول تا سوم مشترک قرار گرفتند.

گفتنی است مصطفی واحد (البرز)، مهدی مرادی زاده (یزد) و سیید عطاالله موسوی (سیستان و یلوچستان) به عنوان مربیان برتر این دوره از رقابت ها معرفی شدند.

لازم به ذکر است: طی مراسمی از قهرمانان و ورزشکاران برتر این دوره از رقابت ها تقدیر و حکم، مدال قهرمانی و جوایز مورد نظر توسط مسوولین فدراسیون به ایشان اهدا خواهد گردید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>