آموزش زورخانه ای رایگان شد

رئیس هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان کرمانشاه گفت : براساس رویکرد همگانی کردن ورزش زورخانه‌ای در استان، آموزش این رشته را رایگان می‌کنیم.

سالار احمدزاده رئیس هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان کرمانشاه از تلاش برای توسعه ورزش زورخانه‌ای در استان خبر داد و گفت : علیرغم اینکه کرمانشاه در گذشته یکی از قطب‌های مهم ورزش زورخانه‌ای کشور بود، اما در چند دهه اخیر این جایگاه کمرنگ شده است.

او گفت : هرچند در چندسال اخیر با اجرای برنامه‌های مختلفی همچون توسعه زیرساخت‌ها تلاش کردیم تا جایگاه این رشته را در استان به آن برگردانیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم، اما هنوز نیاز است تا اقدامات دیگری هم انجام دهیم.

رئیس هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان افزود: در این راستا، رویکردی را در دستور کار قرار داده‌ایم که امیدواریم با اجرایی شدن آن توسعه خوبی را در ورزش زورخانه‌ای استان داشته باشیم.

او افزود: طبق این رویکرد بدنبال همگانی کردن ورزش زورخانه‌ای در استان با رایگان کردن آموزش این رشته در زورخانه‌ها هستیم که با از سرگیری فعالیت زورخانه‌های مسقف آن را اجرایی خواهیم کرد.

احمدزاده ادامه داد: درحال حاضر زورخانه‌های مسقف استان به دلیل شیوع بیماری کرونا تعطیل هستند، اما در چند نقطه شهر از جمله زورخانه غیرمسقف پارک کوهستان در فضای آزاد اجرای برنامه‌های زورخانه‌ای را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی داریم.

او گفت: از آنجایی که در آموزش ورزش زورخانه‌ای آداب و سنن این رشته کهن و معنوی باید به طور کامل اجرا شود، برای همین آموزش‌ها باید در زورخانه‌های مسقف انجام گیرد، بنابراین با از سرگیری فعالیت زورخانه‌ها آموزش‌های رایگان را هم آغاز خواهیم کرد.

رئیس هیات ورزش زورخانه‌ای استان افزود: رایگان شدن آموزش ورزش‌های زورخانه‌ای تنها منحصر به فصل تابستان نخواهد بود، بلکه اجرای آن را برای کل سال در برنامه داریم .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>