نام پهلوان جلال شیرازی همیشه زنده است

خانه هایی هستند که به همت والای مردانی که عشق به مولا در وجودشان موج می زند ، رنگ و بوی خاصی یافته اند و عطر نام علی (ع) در فضای آن پراکنده است . آری در همین تهران بزرگ ، سراغ از درون
خانه ای می گیریم که با همت و غیرت جوانمردانه چند فرزند خلف ، محفل انسی برای یا حق گفتن، یاعلی سرودن ، یاحسین گفتن، یامهدی گفتن ، ضرب و زنگ نواختن پدید آمده است .
فرزندان زنده یاد حاج جلال شیرازی معروف به پدر جزامی های ایران که سالهاست روش و منش پهلوانی را از خاندان خود به ارث برده اند، در گنج خانه پدرشان محفلی بنا نهاده اند که در هر مناسبت عاشقان مولای متقیان را فرا می خوانند و با ذکر یاحق و یاعلی دل خود را صفای بیشتر می بخشند و فضای روحانی خانه خود را با نام ائمه معصومین عطرآگین می نمایند.
آری ما هم سه شنبه گذشته به این مجلس فراخوانده شدیم و در مراسم آنان سهمی کوچک داشتیم . به راستی چه شیرین و چه گواراست که دلاورمردان ورزش باستانی خانه ی خود را، خانه علی می دانند و خود را خادمان در گاه آن می نامند .
شایان ذکر است که بگوییم امیر و اکبر شیرازی فرزندان زنده یاد شیرازی هرهفته سه شنبه و قبل از ورود کرونا به ایران با برپایی هیاتی ضمن عزاداری، یاد پدر را زنده نگاهداشته اند .
رخصت پهلوان آنلاین این همت مردانه را ارج می نهد و امیدوار است تمام فرزندان برومند پیشکسوتان ورزش یاد پدر را با برپایی ذکر خانه ای زنده نگه دارند .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>