کرونا زورخانه‌ های زنجان را تعطیل کرد

رییس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان زنجان گفت: ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای زنجان پس از موج نخست شیوع ویروس کرونا در تعطیلی مطلق به سر می‌برند.

محمود میرزایی، افزود: پس از ابتلا چهار نفر از ورزشکاران فعال این رشته ورزشی در یکی از زورخانه های شهر زنجان ، بلافاصله موضوع از سوی هیات به اطلاع اداره کل رسید و بنا به دستور صادره با گندزدایی و ضدعفونی کردن این محل، فعالیت در تمام باشگاه‌های ورزش زورخانه‌ای این استان نیز به حالت تعطیل درآمد.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا ورزش پهلوانی و زورخانه ای زنجان را از بهمن ماه پارسال تا به امروز از رونق انداخته است، اظهار داشت: خوشبختانه ورزشکاران مبتلا به ویروس کرونا با مراقبت های بهداشتی و درمانی صورت گرفته از دام این بیماری منحوس رها شدند و در زمان حاضر نیز تمامی ورزشکاران این رشته ورزشی سالم و سلامت هستند.  

میرزایی افزود: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در زورخانه‌ها به دلیل کوچک بودن فضای تمرینی به هیچ وجه امکانپذیر نبوده و این می تواند در ابتلا ورزشکاران فعال این رشته ورزشی به بیماری ویروس کرونا، تهدید کننده و خطرناک باشد.  

رییس هیات ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان زنجان گفت: شیوع این بیماری مهلک باعث شد ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای به سمت فضای مجازی برود و به همین منظور نیز فدراسیون این رشته ورزشی برنامه ای را با عنوان “هر خانه یک زورخانه” طراحی کرد و در سطح استان‌های کشور به مرحله اجرا درآمد.

میرزایی ادامه داد: این طرح از سوی فعالان این رشته ورزشی زنجان نیز مورد استقبال قرار گرفت و تمرینات ورزشکاران این رشته ورزشی در منازل تصویر برداری شده و در فضای مجازی انتشار یافت تا نشان داده شود که ورزش تعطیل بردار نیست.

وی تصریح کرد: هیات ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان زنجان با پیشکسوتان و کهن‌کسوتان این رشته ورزشی زنجان نیز در ارتباط است و هرچند شرایط کرونایی اجازه حضور در منازل آنان را نمی دهد اما از طریق فضای مجازی و تماس تلفنی، جویای حال آنان هستیم.  

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>