تا پایان کرونا زورخانه تعطیل است

مدیر زورخانه باب الحوائج از تعطیلی ۹ ماهه این زورخانه به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم توجه مسئولین این رشته نسبت به ورزش آبا و اجدادی مان خبر داد. حاج اسماعیل سرپرست رئیس اسبق هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران ضمن تایید خبر فوق به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : شرایط سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و روزهای سخت تری را هم به جهت تعطیلی زورخانه باب الحوائج به دلیل گسترش ویروس کرونا، تجربه می کنیم.
مدیر زورخانه باب الحوائج با اشاره به اینکه باید زور خانه داران و مرشدان در این روزها مورد حمایت ویژه قرار بگیرند اظهار داشت: از نوروز ۹۹ تاکنون زورخانه فعالیتی نداشته است و کماکان از جیب مبارکمان خرج می کنیم و فقط به آینده امیدوار هستیم .
اسماعیل سرپرست گفت : کسی حال ما را نمی پرسد ، کسی سراغی از مرشدان نمی‌گیرد ، انگار این قشر فراموش شده اند.
مدیر زورخانه شهرک ولیعصر با اشاره به اینکه این بی توجهی باعث شد تا برای چاره کار خودمان ، وارد میدان شویم ، ادامه داد : اخیراً و با توجه به بی مهری مسئولین فدراسیون و هیات استان تهران نسبت به زورخانه داران، جلساتی برگزار شد و گله‌مندی ما به گوش مدیرکل ورزش استان تهران و معاونت وزارت ورزش رسید که امیدوارم نتایج خوبی به همراه داشته باشد.
وی گفت: هیات استان تهران مدتی است که در طول حضور میهمان ناخوانده ای به نام کرونا از طرق مختلف به زورخانه های پایتخت کمک هایی شده است که برای شفاف سازی طوماری تهیه شده و در اختیار مسئولین مختلف قرار گرفت که امیدواریم در آینده از طریق رسانه‌ها اعلام شود.
سرپرست در پایان ضمن تشکر از رخصت پهلوان آنلاین گفت : برای رعایت حال ورزشکاران و مرشدین زورخانه ها تا پایان کرونا زورخانه تعطیل است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>