باران چشمه: با شتاب بیشتر، همه امور پیگیری خواهد شد

نخستین جلسه اداری فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی پس از تعیین دکترمهرعلی باران چشمه به عنوان سرپرست جدید این فدراسیون برگزار گردید.

به گزارش رخصت پهلوان آنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، این نشست که عصرگاه روز یکشنبه ۲۱ دی ماه در ساختمان شماره ۲ فدراسیون برگزار گردید، در آن مهرعلی باران چشمه (سرپرست فدراسیون)، سیدعبدالله سجادی (نایب رییس فدراسیون)، محمد جعفرپور(دبیرکل فدراسیون)، محمد نجات مهر (پیشکسوت ورزش زورخانه ای)، مسوولین کمیته های و دیگر پرسنل  فدراسیون حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه محمد جعفرپور ضمن خیرمقدم به دکتر باران چشمه و قبول زحمت ایشان برای حضور و خدمت به این رشته اصیل و ایرانی، اقدام به معرفی پرسنل و توضیح شرح وظایف کمیته های فدراسیون نمود.

سپس دکترسیدعبدالله سجادی نیز ضمن تبریک بابت حضور ارزشمند دکتر باران چشمه در راس مجموعه فدراسیون، سخنانی کوتاه در رابطه با دغدغه های جامعه بزرگ ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی بیان کرد.

در ادامه دکتر مهرعلی باران چشمه در سخنانی اظهار داشت: این ورزش مملو از تاریخ، فرهنگ و تمدن کشور عزیزمان ایران که خوشبختانه مقام معظم رهبری به آن نگاه خاص و ویژه ای دارند، اما متاسفانه آنطور که باید مسوولان کشور از این رشته حمایت قابل توجهی نداشته اند.

ایشان با اشاره به اینکه این ورزش آیینی با اعتقادات و باورهای مذهبی ما ایرانیان عجین شده است و به نظر من جای رشد بسیار بالایی دارد، گفت: این ورزش جزء رشته هایی است که عامه مردم و خانواده ها به آن علاقمند هستند و با ملیت آنها بسیار تطابق دارد.

باران چشمه افزود: در نخستین روز از حضورمان در این مجموعه از همه جامعه ورزش زورخانه ای دعوت کردیم تا ما را از نقطه نظرات خود در جهت پیشبرد اهداف این فدراسیون یاری دهند.

سرپرست فدراسیون با بیان اینکه درب این فدراسیون به روی همه افراد این جامعه بزرگ و کهن باز است، در ادامه افزود:  با منتقدین نیز هم افزایی خواهیم داشت. شاید خیلی ها در خارج از گود منتقد باشند ولی باید نقدهایشان به خوبی گوش داده شود. در کارها معمولا اختلاف سلیقه وجود دارد اما با همدلی، همفکری و تعامل می توانیم مشکلات را مرتفع کنیم تا مسیر رسیدن به اهداف و رشد این رشته را هموار نماییم.

دکتر باران چشمه ضمن ابراز خرسندی از اینکه مسوولین فدراسیون بین المللی این رشته از کشور عزیزمان ایران هستند بیان داشت: این موقعیت خوبی است که برای این رشته ورزشی به وجود آمده است. باید با هم افزایی بیشتر نسبت به رفع موانع در همکاری ها اقدام کنیم. اگر خودمان نتوانیم مشکلاتمان را در فضایی دوستانه و با آرامش حل کنیم، کسی به دادمان نخواهد رسید.

باران چشمه خاطرنشان کرد: بیشترین مشکل این فدراسیون کمبود اعتبارات و تامین بودجه است که بخشی از آن توسط وزارتخانه و نهادهای دولتی قابل حل است و بخشی دیگر نیز توسط بخش های خصوصی که با همفکری، تعامل و ارائه برنامه های پیشنهادی توسط اهالی دلسوز این ورزش رسیدگی و مرتفع خواهد شد.

باران چشمه در بخش های دیگری از سخنان خود شایان اظهار داشت: روند برنامه های مصوب فدراسیون به همین صورت تا پایان سال ادامه خواهد داشت و تغییراتی نداریم و از این به بعد نیز با همدلی و همکاری دوچندان و شتاب بیشتر توسط پرسنل، همه امور پیگیری خواهد شد.

سرپرست فدراسیون خطاب به کارکنان و مسوولین کمیته های فدراسیون  تاکید کرد:  مهمترین اصل و الویت ما این است که وظایفمان را به درستی انجام دهیم و از مسیر اصلی مان یعنی خدمت به جامعه بزرگ ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منحرف نشویم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>