محمد نجات مهر، مشاور عالی فدراسیون شد

استاد محمد نجات مهر، طی حکمی از سوی دکتر مهرعلی باران چشمه به عنوان مشاور عالی فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

به گزارش رخصت پهلوان آنلاین به نقل از پایگاه خبری فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در حکم باران چشمه خطاب به نجات مهر آمده است: با توجه به تخصص و تجربیات ارزنده و نظر به سوابق درخشان جنابعالی به موجب این ابلاغ از تاریخ ۲۲ دی ماه ۱۳۹۹ به عنوان مشاور عالی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی منصوب می شوید.

امید است به تحقق اهداف و اجرای صحیح سیاست های این فدراسیون به ویژه ایجاد وحدت در میان اهالی جامعه ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور اهتمام نمایید.

گفتنی است: محمد نجات مهر از پیشکسوتان ورزش زورخانه ای است که از ۱۶ سالگی و از باشگاه پولاد فعالیت در این ورزش را آغاز کرده و در سن ۲۰ سالگی مدیریت باشگاه پولاد را زیر نظر استاد خود زنده یاد حسین رضی خان در دست گرفته است و در رشته های سنگ و کباده دارای عناوین قهرمانی کشور می باشد.

عضویت در هیئت رییسه فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، ریاست و دبیری هیئت ورزش های باستانی استان تهران، ریاست هیئت ورزش های زورخانه ای نیروهای مسلح و نیروی انتظامی، ریاست هیئت کشتی ناجا، مسوولیت ورزش زورخانه ای باشگاه پاس، ریاست انجمن ورزش های زورخانه ای سازمان ورزش شهرداری تهران، مسوول ورزش های زورخانه ای دانشگاه علوم پزشکی، کارشناس رسمی دادگستری و … بخشی از سوابق و مسوولیت های استاد محمد نجات مهر می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>