دیدار اعضای هیئت زورخانه ای استان قزوین با دکتر باران چشمه

ابوالفضل خسته بند(رییس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان قزوین) به همراه دیگر اعضای هیئت این استان، در ساختمان شماره ۲ فدراسیون حضور یافتند.

به گزارش پایگاه رخصت پهلوان آنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، خسته بند ضمن دیدار با سرپرست جدید این فدراسیون، انتصاب دکتر مهرعلی باران چشمه را به عنوان سکاندار این ورزش آیینی و ملی تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

مهرعلی باران چشمه ضمن تشکر از حضور ایشان در این فدراسیون اظهار داشت: امیدوارم با همدلی و همبستگی میان دلسوزان این ورزش اصیل و ایرانی، همواره بسترهای پیشرفت این رشته کهن در سطوح مختلف فراهم شود.

بنابراین گزارش خسته بند و دیگر اعضای این نشست ضمن بیان نکاتی به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در رابطه با توسعه این رشته ملی در میان عموم مردم استان قزوین در رابطه با وضع موجود این رشته ورزشی در آن استان نیز با دکتر باران چشمه (سرپرست فدراسیون)، محمد جعفرپور (دبیرکل فدراسیون) و استاد محمد نجات مهر (مشاور عالی فدراسیون) گفتگو و تبادل نظر کردند.

لازم به ذکر است: حاج علی چگینی (نایب رییس هیئت استان قزوین)، حسین رزاق زاده (پیش کسوت ورزش زورخانه ای قزوین)، حاج محمد فرهنگ دوست(مسوول کمیته پیشکسوتان استان قزوین)، حسن امینی (مسوول امور باشگاه های استان قزوین)، اکبر ارداقی (مسوول کمیته کشتی پهلوانی هیئت استان قزوین) و مهدی سلیمی (دبیر هیئت استان قزوین) رییس هیئت پهلوانی استان قزوین را در این دیدار همراهی می کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>