ورزش زورخانه‌ای، در سال ۱۴۰۰ در انتظار جایگاهی بهتر از گذشته

یا مُقلّبَ القُلوب و الاَبصار
یا مُدَبرَ اللیلِ وَ النَهار
یا مُحوّل الحَول و الاحَوال
حَوّل حالنا الى اَحسن الحال
بهار یکی از بزرگترین جلوه‌های حیات و بالندگی در عرصه‌ی آفرینش و یکی از ویژگی‌های ناب و شکوهمند زندگی است.
بهار و زایش مجدد طبیعت، بارزترین نشانه معاد است و نوروز شایسته‌ترین تقدیرهای کرامت خداوندی‌ است.
در آستانه سال نو و متحول شدن طبیعت قرار گرفته‌ایم.
آوای «حَوِّل حالَنا إلى أحسنِ الحال» به گوش می‌رسد. امید است همراه با نو شدن طبیعت، تغییر و دگرگونی در بینش و قلب‌های ما نیز اتفاق بیافتد و در سال جدید خداوند حال‌ ما را به بهترین حال، تغییر دهد.
امید است در سال جدید با سعی و تلاش همه علاقمندان به ورزش آبا واجدادی کشورمان و با محور قرار دادن سه اصل «اخلاق مداری،احترام به پیشکسوتان و مو سپیدان و حمایت از ورزش ملی کشورمان» بتوانیم در جایگاهی بهتر از گذشته قرار گیریم و همچنین از فرصت‌های به‌وجود آمده در فضای کنونی ورزش نهایت استفاده را ببریم و برای سربلندی کشور عزیزمان (ایران) گام‌های موثری برداریم.
سالهای زیادی است که ورزش زورخانه ای در این کشور رشد ونمو یافته و ورزشکاران بسیاری برای افتخار آفرینی به ورزش این کشور هدیه کرده است.
این ورزش کهنسال برای رسیدن به این مرحله،راههای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است ،اما امروز مورد بی مهری های بسیاری قرار گرفته که قلب علاقمندان به میراث کهن را به درد آورده است.
اما خانواده ی مستحکم ورزش زورخانه ای امیدوارانه دست در دست هم چراغ زورخانه های این سرزمین را روشن نگه داشته اند و امیدوارانه برای آینده برنامه ریزی می کنند.
روزهای گذشته را پشت سر گذاشته ایم و آینده پیش رو است و ما رخصتی ها ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز به همه خانواده بزرگ ورزش زورخانه ای ، از خداوند بزرگ سلامت و توفیق روزافزون آرزومندم.
و سخن آخر اینکه سال نومی شود زمین نفسی دوباره می کشد برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زنند و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره … من ،تو ، ما کجا ایستاده ایم. سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟
زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و چون همیشه امیدوار و سال نو مبارک.
محمد کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>