جعفر دهقان موافقت خود را برای بازی در فیلم باشگاه زن ذلیلان اعلام کرد

بازیگر محبوب سینمای جنگ موافقت خود را برای بازی در فیلم باشگاه زن ذلیلان به نویسندگی و کارگردانی فرهاد طب نوری و تهیه‌کنندگی محمد کریمی اعلام کرد .
او که پیش از این در فیلم پهلوان هرگز نمی میرد “بارانداز” به تهیه کنندگی محمد کریمی ایفای نقش کرده بود و برای بازی در همین فیلم موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر از دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی شد به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: طی مذاکرات حضوری و غیر حضوری با تهیه کننده این اثر برای بازی در فیلم باشگاه زن ذلیلان اعلام آمادگی کرده ام و فکر می‌کنم اواخر فروردین‌ماه ۱۴۰۰ نیز جلوی دوربین قرار بگیرم.
جعفر دهقان بازیگر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد اظهار داشت :چون به صداقت تهیه کننده اثر ایمان دارم و رفاقت دیرینه‌ای با زنده یاد عزت الله کریمی داشتم بدون مطالعه فیلمنامه حضور در این فیلم را قبول کرده ام و ایمان دارم که همچون کار قبلی به موفقیت دست پیدا خواهیم کرد.
بازیگر سینمای جنگ گفت: چون تصمیم گرفته بودم که به طور همزمان در هیچ پروژه ای ایفای نقش نکنم به عشق دوست عزیزم عزت اله کریمی بازی در فیلم باشگاه زن ذلیلان را قبول کردم و بدون شک در اواخر فروردین ماه هم جلوی دوربین قرار خواهم گرفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>