داریوش نظری، مربی تیم ملی کشتی پهلوانی شد

داریوش نظری، طی حکمی از سوی دکتر مهرعلی باران چشمه به عنوان مربی تیم ملی کشتی پهلوانی فدراسیون ورزش‌ زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد. 

به گزارش پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین به نقل از فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در حکم باران چشمه خطاب به نظری آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم از تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به عنوان مربی تیم ملی کشتی پهلوانی این فدراسیون منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور، در راستای اهداف و برنامه های فدراسیون برای توسعه ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنامه  های هدفمند اقدامات بایسته را به عمل آورید.

خاطر نشان می گردد: داریوش نظری یکی از مربیان موفق کشتی پهلوانی است که در سوابق ایشان مربی تیم ملی کشتی پهلونی در رقابت های جام جهانی بلاروس، سرپرستی هیئت ورزش های زورخانه ای استان لرستان در سالهای ۹۲ و ۹۸، مربیگری تیم ملی کشتی پهلوانی و کسب عنوان مربی برتر در سال ۲۰۱۱، مدرسی کشتی پهلوانی سال ۲۰۱۵ در کشور آفریقا و … دیده می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>