جعفر دهقان بازیگر فیلم باشگاه زن ذلیلان: تجربه خوبی بود و نقشم نیز کاملا متفاوت بود

جعفر دهقان بازیگر محبوب سینمای دفاع مقدس و آثار تاریخی، در یکی از کاراکترهای اصلی فیلم سینمایی، تلویزیونی باشگاه زن ذلیلان ایفای نقش نمود .
او که برای دومین بار پیاپی با محمد کریمی تهیه کننده این فیلم همکاری نموده است به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: تجربه خوبی بود و نقشم کاملاً متفاوت بود و از اینکه با برادران کریمی همکاری نمودم، رضایت کامل دارم و به موفقیت فیلم هم امیدوار هستم.
این بازیگر که برای بازی در فیلم پهلوان هرگز نمی میرد به تهیه‌کنندگی محمد کریمی نیز موفق به دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر از دوازدهمین جشنواره فیلم های ورزشی شد، اظهار داشت :چون رفاقت دیرینه‌ای با زنده یاد عزت الله کریمی داشتم بازی در این فیلم را پذیرفتم و از اینکه فرزندان آن مرحوم در عرصه هنر و مطبوعات موفق عمل نموده اند و پیشتاز هستند، به خود می‌بالم و در آینده نیز باز هم در کنار آنها خواهم بود .
جعفر دهقان با تاکید بر اینکه باید دست جوانان علاقه مند به هنر را گرفت و امکانات ویژه ای را برای آنان مهیا کرد، افزود :به شخصه از اینکه تلاش جوانان علاقه مند به ورزش و هنر را می‌بینم، لذت می برم لذا هر چه در توان داشته باشم را در اختیارشان قرار خواهم داد .
این بازیگر ضمن آرزوی موفقیت برای آثاری که شخصی ساخته می‌شود ،اظهار داشت :امیدوارم در آینده شرایط بهتری برای نسل‌های مختلف عاشق فراهم گردد تا شاهد رشد جوانان کشورمان در عرصه های مختلف باشیم.
او در پایان گفت : کار با محمد کریمی لذت بخش بود و امیدوارم دوباره با او همکاری داشته باشم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>