تجلیل از سه پیشکسوت افتخارآفرین ورزش

مراسم تجلیل از علی اکبر حیدری، تیمور غیاثی و سلمان حسام ۳ پیشکسوت افتخارآفرین ورزش کشور از سوی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان برگزار شد.
در این مراسم علاوه بر چهره های کشتی، اهالی دیگر رشته‌های ورزشی به ویژه فوتبال هم حضور داشتند و مورد تشویق حاضرین قرار گرفتند .
قبل از اهدای لوح و جوایز سه پیشکسوت افتخارآفرین ورزش کشور به ایراد سخنرانی پرداختند.

تیمور غیاثی قهرمان پرآوازه دو و میدانی در جمع حاضرین گفت: امروز بهترین خاطره زندگی من ‌‌‌ رقم خورد چون تمام قهرمانان و برکت های ورزش ایران در یک قاب قرار گرفتند، قابی که پس از سالها ساخته و پرداخته شد.
ما خاطرات زیادی در مسابقات المپیک و جهانی رقم زدیم و امروز خوشحالیم که با حرکت های خوب دکتر ابطحی و کیومرث هاشمی مجدداً کنار هم جمع شدیم تا علاوه بر صله رحم، خاطرات گذشته را مرور کنیم .
وی گفت: در قدیم الایام هر از گاهی یادمان می کردند، اما امروز با حضور دکتر ابطحی یادمان های بیشتری برگزار می‌شود.

علی اکبر حیدری قهرمان پرآوازه کشتی نیز در این مراسم گفت :خوشحالم که پیشکسوتان دیده شدند و بیشتر شناخته شدند و امروز این مراسم برگزار گردید
وی اظهار داشت :خیلی از روسای ورزش آمدند و رفتند و هیچ اتفاقی هم نیفتاد ،چون نمی خواستند بیفتد یا نمی‌دانستند چه باید بکنند ولی امروز این اتفاق افتاد آن هم به برکت حضور دکتر ابطحی در صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان.
علی اکبر حیدری در پایان گفت: این کار های قشنگ تراوشات ذهنی حضور مردی به نام ابطحی است لذا امیدوارم این نوع حرکتها استمرار داشته باشد.

سلمان حسام قهرمان پرتاب دیسک و بازیگر سینما هم اظهار داشت: از اینکه امروز مورد تجلیل قرار گرفتم خوشحالم و امیدوارم این اتفاقات در آینده بیشتر رخ دهد.
وی گفت: همه ستاره های ورزش امروز آمدند تا ما را تشویق کنند لذا امیدوارم روزی ما حضور داشته باشیم و آنها را در مراسم تجلیل شان ،تشویقشان کنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>