محمد کریمی تهیه کننده فیلم باشگاه زن ذلیلان :فرشته مزاحم بعد از ایام محرم جلوی دوربین می رود

محمد کریمی تهیه کننده فیلم باشگاه زن ذلیلان از تولید فیلمی اجتماعی تحت عنوان فرشته مزاحم خبر داد.
تهیه کننده فیلم باشگاه زن ذلیلان ضمن تأیید خبر فوق گفت: با پایان یافتن مراحل فنی فیلم‌باشگاه زن ذلیلان ،پیش تولید فیلم کمدی و اجتماعی فرشته مزاحم را آغاز خواهیم کرد.
محمد کریمی با تاکید بر اینکه در دوران کرونایی باید فیلم های کمدی بیشتر تولید شود به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت :فرشته مزاحم آخرین مراحل دریافت پروانه ساخت را پشت سر می‌گذارد به همین خاطر پس از ایام محرم کار پیش تولید آن آغاز خواهد شد.
وی اظهار داشت: امیدوارم با واکسیناسیون هنرمندان و عوامل فنی بتوانیم بدون دغدغه و استرس کار را شروع کنیم و به سرعت به پخش برسانیم.
تهیه کننده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد در ادامه گفت: پس از فرشته مزاحم به سراغ ساخت فیلمی پهلوانی خواهم رفت چون می‌خواهم ورزش پهلوانی در آثار سینمایی و تلویزیونی بیشتر دیده شود.
محمد کریمی با اشاره به اینکه نگارش این فیلم به پایان نرسیده است به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: برای ساخت این فیلم با شبکه دو سیما مذاکراتی انجام داده ایم و قول حمایت هم گرفته‌ایم .
تهیه کننده فیلم باشگاه زن ذلیلان اظهار داشت: این فیلم هم اکنون در اتاق مونتاژ قرار دارد و همزمان نیز توسط مجتبی تیموری موسیقی آن ساخته خواهد شد و احتمال می‌رود تا یکی دو هفته آینده آماده نمایش ‌شود.
در باشگاه زن ذلیلان جعفردهقان، سعید کریمی، شهرزاد عبدالمجید، لیلا بوشهری، عباس نایی، فریبا ترکاشوند، رضا شریف، مهدیار آزادفر ، حمید دبستانی ، یاشار یعقوبی و حمید کریمی نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>