محمد تیموری: تولید فیلم های پهلوانی باید در دستور کار قرار گیرد

محمد تیموری چهره سرشناس موسیقی و استاد سازهای کوبه ای از مسئولین خواست تولیدات فیلم های پهلوانی را در دستور کار قرار دهند .
محمد تیموری چهره خوشنام ورزش پهلوانی با نمایش فیلم پهلوان هرگز نمی میرد از شبکه نمایش در سالروز تولد آقا تختی گفت :صدا و سیما به فیلم‌های پهلوانی نیاز مبرم دارد و ساخت این نوع آثار می‌تواند جوانان و نوجوانان بسیار را به سمت و سوی ورزش پهلوانی و کشتی تشویق و ترغیب کند .
استاد محمد تیموری در ادامه به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: پخش فیلم پهلوان هرگز نمی میرد در آستانه تولد جهان پهلوان غلامرضا تختی بارقه امید را در دل دوستداران ورزش کشتی و ورزش باستانی زنده کرد . پخش این فیلم نوید این را خواهد داد که تلویزیون نگاه ویژه به ورزش های ملی ما دارد. محمد تیموری با تاکید بر اینکه باید ورزش پهلوانی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری دوباره احیا و گسترش یابد ،به خبرنگار ما گفت: امیدوارم در زمینه ورزش پهلوانی فیلم‌ها و سریال‌های متعددی ساخته شود و مطبوعات کشور نیز از این ورزش حمایت ویژه به عمل آورند .
محمد تیموری ضمن تشکر از رخصت پهلوان آنلاین اظهار داشت: هم اکنون تنها نشریه رخصت پهلوان از ورزش پهلوانی حمایت می‌کند و امیدوارم چون یک دست صدا ندارد نشریات دیگری هم در کنار رخصت پهلوان، از ورزش پهلوانی و ورزش های ملی حمایت کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>