سعید کریمی بازیگر ،مجری و روزنامه‌نگار :مراقب باشیم ، کرونا همچنان یکه تازی می‌کند

سعید کریمی بازیگر و روزنامه‌نگار کشورمان که هم اکنون فیلم‌ باشگاه زن ذلیلان را آماده نمایش دارد به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین در خصوص فعالیت‌های جدید خود گفت: طی یک ماه گذشته به هیچ فعالیتی فکر نمی‌کردم و فقط به سلامتی و شکست کرونا می اندیشیدم . در طول این مدت قرنطینه بودم ضمن اینکه چندین پیشنهاد داشتم ولی باور کنید این بیماری انرژی را تخلیه و تفکر را از شما می‌گیرد .
بازیگر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد ادامه داد: هم اکنون دوران قرنطینه را به پایان رسانده ام و با لطف خداوند متعال و تلاش پزشکان بهبودی را به دست آورده‌ام به همین خاطر از تریبون شما از کادر پزشکی و درمان به جهت حضور شبانه روزی در بیمارستان ها ،درمانگاه ها و دیگر مراکز درمانی و کمک ویژه به بیماران کرونایی تشکر می کنم و از خداوند بهترین ها را برایشان آرزومندم.
سعید کریمی که فیلم سینمایی راند چهارم ساخته علیرضا امینی و کوچه ژاپنی به کارگردانی امیرحسین ثقفی را آماده نمایش دارد به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: این دو فیلم به احتمال قوی و با تزریق همگانی واکسن کرونا و بازگشت به شرایط عادی تر در جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد آمد ضمن اینکه فیلم باشگاه زن ذلیلان به کارگردانی محمد کریمی را آماده پخش از تلویزیون و شبکه نمایش خانگی دارم.
وی اظهار داشت: ۲ پیشنهاد کاری دارم ولی فکر می‌کنم بازی من در فیلم فرشته مزاحم قطعی به نظر برسد لدا پس از رهایی از کرونا در این فیلم به تهیه‌کنندگی محمد کریمی بازی می کنم .
بازیگر فیلم پهلوان هرگز نمی میرد در پایان ضمن تشکر از کادر درمان گفت: منتظرم دوران بهبودی به طور کامل سپری شود تا من هم مثل دیگر هنرمندان و اهالی رسانه بتوانم برای تزریق دوز اول واکسن کرونا اقرام کنم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>