همدردی اهالی هنر و ورزش با پیشکسوت صاحب زنگ ورزش پهلوانی قزوین

اهالی ورزش و هنر با پیشکسوت صاحب زنگ ورزش پهلوانی استان قزوین ابراز همدردی کردند.
به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین جمعی از اهالی هنر و ورزش با حضور در امامزاده حسین قزوین با مهندس بابک مهرتاش پیشکسوت صاحب زنگ ورزش زورخانه ای به بهانه درگذشت پدرش ابراز همدردی کردند.
در این مراسم تذکر و یادبود که از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۱:۳۰ در امامزاده حسین واقع در استان قزوین برگزار شده بود، جامعه ورزش پهلوانی با حضورشان در این شهرستان ،اتحاد و همدلی خود را دوباره به نمایش گذاشتند و این موضوع را به اثبات رساندند که مردان روزهای سخت هستند و در همه شرایط در کنار هم حضور پیدا می‌کنند. محمد مداحی ،حاج ولیان ، سید جواد مداحی، محمد کریمی صاحب امتیاز و مدیر مسئول رخصت پهلوان ،سید رضا حسینی پیشکسوت اسلامشهری، سردار تورانی، اهالی نشریه رخصت پهلوان و جمعی از هنرمندان از جمله کسانی بودند که برای ابراز همدردی با خانواده مهرتاش به قزوین سفر کرده بودند.
بابک مهرتاش فرزند برومند زنده یاد محمد رضا مهرتاش به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین در حاشیه این مراسم گفت :از تمام کسانی که در مراسم تشییع و یادبود حضور پیدا کردند، کمال سپاس را دارم و امیدوارم در شادیهایشان جبران کنم.
این مراسم با برپایی سفره احسان از سوی خانواده مهرتاش در ساعت ۱۴ به پایان رسید. رخصت پهلوان آنلاین مصیبت وارده را به خانواده مهرتاش به ویژه مهندس بابک مهرتاش پیشکسوت صاحب زنگ ورزش زورخانه ای تسلیت عرض می نماید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>