سرهنگ اسماعیل سرپرست: زورخانه نیاز به حمایت دارد

مدیر زورخانه باب الحوائج شهرک ولیعصر گفت: زورخانه به حمایت ویژه نیاز دارد تا دوباره جان تازه‌ای بگیرد.
سرهنگ اسماعیل سرپرست مدیر زورخانه باب الحوائج شهرک ولیعصر و رئیس اسبق هیئت پهلوانی استان تهران با حضور اهالی رسانه در جمع باستانی کاران گفت: ورزش پهلوانی بسیار مظلوم واقع شده و با ورود کرونا نیز این مظلومیت بیشتر شده است لذا از مسئولین انتظار داریم چتر حمایتی خود را از این ورزش در این روزهای کرونایی گسترده‌تر کنند تا مشکلات زورخانه داران دوچندان نشود.
پیشکسوت ورزش پهلوانی اظهار داشت: با حضور کرونا روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و هم اکنون نیز با ترس و لرز فعالیت خود را پیگیری می‌کنیم به همین خاطر از وزارت ورزش و جوانان می خواهیم توجه بیشتری به قشر آسیب پذیر زورخانه به ویژه مرشدان داشته باشند.
سرهنگ اسماعیل سرپرست به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: از نشریه رخصت پهلوان هم به خاطر حمایت ویژه از این ورزش در بخش اطلاع‌رسانی کمال تشکر را داریم و با گروه سازنده فیلم “مرشد” هم همکاری لازم را خواهیم داشت و تمام ظرفیت‌ها را در اختیار سازندگان آن قرار خواهیم داد.
رئیس اسبق هیئت پهلوانی استان تهران اظهار داشت: به دلیل حضور کرونا فقط روزهای زوج و جمعه‌ها ورزش در زورخانه باب الحوائج جریان دارد و پذیرایی ورزشکاران خواهیم بود. محمد کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>