بازیگر فیلم جنجال در خانه و مدیر فنی نشریه رخصت پهلوان به کرونا مبتلا شد

در آستانه اکران خصوصی و پخش فیلم جنجال در خانه مطلع شدیم بازیگر این فیلم نیز به کرونا مبتلا شد و در قرنطینه به سر می‌برد.
حمید کریمی بازیگر فیلم جنجال در خانه و مدیر فنی نشریات رخصت پهلوان ، خط پایان ، مدال آوران و… با وجود تزریق دو دوز واکسن کرونا ،به این بیماری مبتلا شد و تحت درمان است .
به گزارش خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین هم اکنون حال حمید کریمی خوب است و دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد و شرایط زیاد سختی ندارد.
حمید کریمی در همین رابطه به خبرنگار ما گفت :فکر نمی‌کردم با تزریق دو دوز واکسن کرونا به این بیماری مبتلا شوم که این اتفاق رخ داد.
وی اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت بهتری دارم و امیدوارم هر چه سریعتر به شرایط عادی بازگردم.
حمید کریمی بازیگر فیلم جنجال اظهار داشت: اصلا فکر نمی کردم این بیماری مرا اسیر کند به همین خاطر آن را جدی نگرفته بودم.
بازیگر سریال ناخنک و میانبر در ادامه گفت: از همه تقاضا دارم کماکان ماسک بزنند و اصول بهداشتی را رعایت کنند چون من با زدن ماسک و عدم خروج از منزل به این بیماری مبتلا شدم.
وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم تا قبل از اکران خصوصی جنجال در خانه به تهیه کنندگی محمد کریمی این بیماری را شکست دهم و در جمع عوامل این فیلم در موقع اکران حضور پیدا کنم.
شایان ذکر است بگوییم چندی پیش علی نوابی مدیر تولید این فیلم نیز به کرونا مبتلا شد که پس از چند روز بستری در بیمارستان مسیح دانشوری به دلیل درگیری ریه ، هم اکنون وضعیت بهتری دارد و دوران نقاهت را پشت سر می گذارد.
رخصت پهلوان آنلاین برای همه بیماران کرونایی آرزوی سلامتی می کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>