دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه ای اسلامشهر :به زودی تیم هنرمندان زورخانه‌ای تشکیل خواهد شد

هفته گذشته محمد کریمی همکار مطبوعاتی ما به عنوان دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان اسلامشهر منصوب شد و فعالیت جدید خود را آغاز نمود .
محمد کریمی با انتصاب در این پست به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: با نام ورزش پهلوانی بزرگ شدم و با حضور در زورخانه های مختلف رشد پیدا کردم و در واقع عاشق این ورزش ولایی هستم. مدتها پیش و در دوران ریاست سردار علیرضا صفارزاده در فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای به عنوان مدیر روابط عمومی حضور داشتم و در حد توان در معرفی این رشته ورزشی تلاش کردم.
وی که یک بار هم کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون پهلوانی بود، به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت :جایگاه در این رشته برایم مهم نبود ،چون فقط به دنبال توسعه و گسترش این ورزش بودم و هم اکنون هم جز قلمفرسایی در این عرصه در نشریات مختلف بویژه رخصت پهلوان به چیز دیگری فکر نمی‌کنم .
صاحب امتیاز نشریه رخصت پهلوان و پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین اضافه کرد :از سال ۷۶ که این نشریه توسط زنده یاد عزت الله کریمی تاسیس شده و هدف مان گسترش و احیای این ورزش بود و هم اکنون هم با عروجی شدن پدرم کماکان به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهم و خوشحالم که ورزش پهلوانی یک نشریه تخصصی دارد.
دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه ای اسلامشهر اظهار داشت: من هنوز خادم این ورزش هستم و هر چه در توان دارم به کار خواهم بست تا این ورزش نه تنها در اسلامشهر بلکه در کل کشور شکوفا شود .
محمد کریمی تهیه کننده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد و همچنین همکار مطبوعاتی ما به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت :با حضور در هیئت پهلوانی اسلامشهر به زودی و برای جذب اقشار مختلف به این ورزش تیم هنرمندان را با انتخاب رئیس این کمیته، تشکیل خواهیم داد و به زودی آموزش را برای آنان آغاز خواهیم کرد.
دبیر هیئت پهلوانی اسلامشهر تاکید کرد :در هفته یک روز در خدمت هنرمندان علاقمند به ورزش پهلوانی خواهیم بود و قصد داریم با این تیم در شهرستان‌های مختلف حضور پیدا کنیم .
دبیر هیئت پهلوانی اسلامشهر در پایان ضمن تشکر از رخصت پهلوان آنلاین گفت :از ورزش اسلامشهر به زودی بیشتر خواهید شنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>