مهدی رمضانی (عکاس ) : خوشحالم که در فیلم ورزشی بارانداز حضور داشتم

رمضانی عکاس

مهدی رمضانی عکاس و فیلمبردار ورزشی ، متولد ۱۳۴۴ تهران است .
وی در محله هفده شهریور کوچه سقا باشی بدنیا آمده و بزرگ شده محله نارمک است.
مهدی دردانه پدر بوده و از همان بچگی به فیلم و عکس علاقه فراوانی داشته است .پدرمرحومش مردی زحمتکش بود ودر شغل مکانیکی در میدان شوش اشتغال داشت .
رمضانی از کودکی با توجه به علاقه وافرش به صنعت فیلم و عکس ، دوربین لوبیتر۲ پدرش را یواشکی بر می داشته و عکس می گرفته ودر ضمن علاقه شدیدی هم به ورزش کاراته داشته است .در سن ۹ سالگی به ورزش کیو کوشین کای زیر نظر محسن آشوری می پیوندد تا اینکه کم کم علاقه اش به عکاسی باعث می شود تا پول تو جیبی هایش را جمع کند و فیلم فوجی و کداک ۱۲۰ خریداری کند و از مناظر و آدمها عکس بگیرد تا اینکه در سن ۱۴ سالگی و با پیروزی انقلاب اسلامی و پس از اخذ دیپلم به خدمت سربازی می رود و سرباز سپاه می شود .وی بعد از شش ماه داوطلبانه از پایگاه بهشتی به جبهه می رود و مدت چهار ماه در اهواز و شلمچه حضور پیدا می کند.

در کنار استاد عنایت بخشی


در آنجا نیز عکس می گیرد و لحظات ناب جنگ را به ثبت می رساند.
وی بعد از خدمت سربازی ازدواج می کند وبا همسرش شغل فیلمبرداری و عکاسی را ادامه می دهد و به پیشرفت قابل توجهی دست پیدا می کند.
رمضانی به خبرنکار رخصت پهلوان آنلاین می گوید : بعد از این سالها ورشکست شدم و روزگار سختی را پشت سر گذاشتم تا اینکه به لطف خدا و توسل به اهل بیت به روزهای اوج بازگشتم .
او می گوید: چند سالی هست در حرفه سینما وتلویزیون مشغول به کار هستم .پشت صحنه سریال مثل هیچ کس را کار کردم.پشت صحنه فیلم تنهایی با بازی رضا رویگری راتصویر برداری نمودم . کنسرت حسن ریوندی را عکاسی کردم. تصویربرداری و عکاسی پشت صحنه ساعت صفر را برعهده داشتم، ضمن اینکه فیلمبرداری و عکاسی خیریه بهنام دهش پور نیز برعهده من بود.


وی که فیلمبرداری سمینارهای متعددی را انجام داده می گوید:مدتی بازیهای فوتبال را در آزادی عکسبرداری
می کردم.فیلمبرداری اردوهای تدارکاتی کاراته را انجام دادم.
وی می افزاید : فیلمبرداری رزمایش سپاه را انجام دادم و از همه مهم تر خوشحالم که با برادران کریمی آشنا شدم و در فیلم بارانداز که یک کار کاملا ورزشی است به عنوان عکاس پشت صحنه حضور پیدا کردم.
هم اکنون عکاس پایگاه خبری رخصت پهلوان هستم .
وی ادامه داد : ۳۲ سال در عرصه هنر فعالیت داشتم و هنوز هم به کارم عشق می ورزم

قبلی «
بعدی »

۱ دیدگاه

  1. ما هم به دوستی با ایشان افتخار می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>