ورزشکار استان مرکزی قهرمان میل‌گیری سنگین ایران شد

مسابقات مهارت‌های فردی ورزش زورخانه‌ای قهرمانی بزرگسالان کشور، بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با درخشش نمایندگان استان مرکزی به پایان رسید.
این رقابت ها طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ بهمن‌ماه در آبادان برگزار شد و بیش از ۳۰۰ نفر ورزشکار، سرپرست و مربی از ۲۵ استان کشور در قالب ۲۲۵ پیکار برای کسب عنوان برتری در رشته‌های چرخ تیز، چرخ چمنی و میل بازی در سه وزن منهای ۷۰، ۷۰ تا ۸۵ و به اضافه ۸۵ کیلوگرم، و در رشته‌های سنگ، کباده و میل‌گیری سنگین در ۳ وزن منهای ۸۵، ۸۵ تا ۱۰۰ و به اضافه یکصد کیلوگرم با یکدیگر رقابت کردند.
در مسابقات میل‌گیری سنگین و در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم مصطفی مفید از استان مرکزی بر سکوی قهرمانی ایستاد و محسن زارع (تهران)، حامد رادپور (کرمانشاه) و اکبر کریمی (چهارمحال و بختیاری) عناوین دوم و سوم مشترک را کسب کردند.
در همین ماده و در وزن ۸۵ تا ۱۰۰ کیلوگرم عباس مفخم از استان مرکزی به همراه اکبر خسروی از البرز سوم شدند و جعفر نوری(همدان) و حسین راحمی(فارس) عناوین اول و دوم را از آن خود کردند.
همچنین در رشته کباده و در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم حمیدرضا هادیان از استان مرکزی و سیدمرتضی درخشنده از چهارمحال و بختیاری سوم مشترک شدند و سیدجواد حسینی(خراسان رضوی) و محمدعلی صالحی‌نژاد(مازندران) به ترتیب بر سکوی اول و دوم ایستادند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>