فرج الله گل سفیدی : امیدوارم خاطرات خوبی در رفسنجان رقم بخورد

فرج الله گل سفیدی بازیگر قدیمی و پیشکسوت سینما و تلویزیون که از مدت‌ها قبل جهت حضور در فیلم فرشته مزاحم به کارگردانی محمد کریمی اعلام آمادگی کرده بود به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : از اینکه طلسم تولید فیلم در رفسنجان شکسته شد و به زودی عازم این شهرستان خواهیم شد، بسیار خوشحالم و امیدوارم خاطرات خوبی را در کنار مردم خونگرم این شهرستان رقم بزنیم.
این بازیگر قدیمی اضافه کرد: کار در شهرستان در فصل گرما بسیار سخت و طاقت فرساست به همین خاطر امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق بتوانیم در کمترین زمان ممکن کار فیلمبرداری فیلم فرشته مزاحم به تهیه کنندگی محمد کریمی را به پایان برسانیم و در ادامه از بافت های تاریخی و مذهبی این شهرستان هم دیدن کنیم.
فرج الله گل سفیدی که به تازگی فیلم احیا به تهیه کنندگی محمد کریمی را از شبکه‌های مختلف تلویزیونی در حال پخش داشت افزود: به موفقیت فیلم احیا در سیزدهمین جشنواره فیلم‌های ورزشی و دومین جشنواره فیلم کرمان و جشنواره بین المللی فیلم شهر ایمان دارم و مطمئن هستم که در یکی از بخش‌ها به روی سکو خواهیم رفت.
وی در پایان اظهار داشت: برای بازی در فیلم فردای اربعین به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد کریمی نیز که بعد از فرشته مزاحم تولید خواهد شد، اعلام آمادگی می کنم.
فاطمه امین دار تبریزی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>