رئیس فدراسیون پهلوانی ثبت نام کرد

باران‌چشمه رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی پس از ثبت‌نام در پست نایب‌رئیسی‌ کمیته ملی المپیک اظهار داشت: سفارش دوستان این بود که بیایم و به مجموعه کمیته ملی المپیک کمک کنم. در واقع اگر تاکید دوستان نبود، به شخصه علاقه‌ای برای ورود به انتخابات نداشتم ولی چون از جاهای مختلف، حضورم در انتخابات توصیه شد، امروز و در آخرین ساعات باقی‌مانده تا پایان مهلت ثبت‌نام‌ها، آمدم و برای پست نایب‌رئیسی اعلام نامزدی کردم.

وی افزود: کمیته ملی المپیک اساسنامه دارد و اهداف، برنامه‌ها و سیاست و ماموریت‌هایش کاملا مشخص است و همه ما باید در چارچوب ماموریت و راهبردهای کمیته ملی المپیک عمل کنیم. اما من فکر می‌کنم با توجه به تجربه چندین ساله‌ای که در حوزه ورزش دارم می‌توانم به سهم خودم در کمیته ملی المپیک کمک کنم. انشاالله اگر اعضای مجمع به من اعتماد کردند، بتواند فردی موثر باشم.
رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در واکنش به انتقادات اخیر از سفرهای اعضای هیئت اجرایی گفت: طی روزهای اخیر بحث‌های زیادی در این خصوص مطرح شد. ضمن این که در اساسنامه کمیته ملی المپیک وظایف خاصی برای هیئت اجرایی مشخص شده است. زمانی هست که رئیس کمیته یا هیئت اجرایی به این جمع‌بندی می‌رسند که یکی الی دو نفر از اعضا برای کمک به مجموعه به سفری بروند و با توجه به تجاربی که دارند بتوانند موثر باشند. اگر سفرها در این چارچوب باشد، مانعی ندارد.
وی ادامه داد: اما این‌که اعضای هیئت اجرایی در هر رویداد و سفری حضور داشته باشند، با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، فکر نمی‌کنم چندان به صلاح باشد. نکته قابل تامل این‌که به هر حال در رویدادهای بین‌المللی اگر اعضای هیئت اجرایی شناختی از وضعیت نداشته باشند، در تصمیم‌گیری‌هایشان موثر خواهد بود. اما اگر در بطن کار باشند بهتر می‌توانند تصمیم بگیرند.
باران‌چشمه ادامه داد: من بیش از ۱۰ سال عضو هیئت رئیسه سیزم جهانی و ۴ سال رئیس قاره آسیا بودم. زمانی که شخصا وارد هیئت رئیسه سیزم نشده بودم، چندان نمی‌دانستم چه تصمیماتی گرفته می‌شود. اما وقتی در نشست‌های مختلف شرکت کردم متوجه شدم اتفاقاتی رخ می‌دهد که حضور ما برای کشور چقدر می‌تواند موثر باشد. با این حساب منعی برای حضور اعضای هیئت اجرایی در سفرها نیست اما باید برحسب نیاز و ضرورت باشد. یکی از ماموریت‌هایی که می‌تواند برای کمیته ملی المپیک باشد، اعزام اعضای هیئت اجرایی به رویدادهای بین‌المللی است.
وی در واکنش به این که آیا انتقاد رسانه‌ها به سفرهای هیئت اجرایی را وارد می‌دانید هم گفت: من فکر می‌کنم حضور دو الی سه سه نفر اعضای هیئت اجرایی در همه رویدادها کار جالبی نیست اما حضورشان در برخی رویدادها و بر حسب نیاز، ضروری است و می‌تواند برای کسب تجربه ارزشمند باشد.
شاهین مقدم راد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>