رنگرز: هرچه داریم از کشتی است

سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی گفت: بعنوان یک کوچکتر در کشتی کشور و برای ادای دین به این ورزش پای به میدان گذاشته‌ام.

حسن رنگرز سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی در اولین مصاحبه خود در این سمت، اظهار داشت: خدا را شاکرم که این توفیق را دارم که به عنوان یک عضو کوچک از جامعه‌ کشتی بعنوان خادم در خدمت این عزیزان هستم.
وی ادامه داد: دو سال ماموریت بنده در ورزش استان مازندران به پایان رسید و جا دارد از حمایت های موثر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و همراهی صمیمانه سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران قدردانی کنم.
رنگرز عنوان کرد:‌ امیدوار هستم که مردم نجیب استان مازندران دو سال نوکری بنده را بعنوان کوچکترین عضو جامعه بزرگ ورزش استان پذیرا باشند و برای عزیزی که مسئولیت مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بعنوان استان برترکشور در ورزش عهده‌دار می‌شود، آرزوی موفقیت دارم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بیان کرد: باورم این بود و هست که هرچه داریم از کشتی است و همه ما به کشتی دین داریم و هرجایی که کشتی به وجود ما نیاز دارد بایستی بعنوان یک سرباز و یک خادم هرآنچه داریم در طبق اخلاص بگذاریم و درخدمت باشیم.
وی افزود: جا دارد صمیمانه از همه خدمات و افتخارات بی نظیر محمد بنا تقدیر و تشکر کنم. در چند روز گذشته خیلی تلاش کردم بعنوان شاگرد ایشان خدمت برسم و کسب رخصت بکنم و از همین جا هم کسب رخصت می‌کنم و امیدوارم که زمینه بازگشت ایشان در
کوتاهترین زمان ممکن فراهم شود و قطعا بنده امانت دار این مهم خواهم بود و هرموقع که او اراده کردند قدمشان را بعنوان بزرگ کشتی فرنگی روی چشم خواهم گذاشت و از او تقاضا دارم که مجموعه کشتی فرنگی را از تجارب گرانبها و مشاوره‌های خود بی‌نصیب نکنند و منت ایشان را می‌کشیم و می دانم که قلب ایشان برای کشتی می‌تپد و ما هم بعنوان یک شاگرد راه ایشان را ادامه خواهیم داد.

فاطمه اشرفی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>