بازهم حسرت صعود در جام جهانی

فوتبال ایران با شکست برابر آمریکا از صعود به مرحله حذفی جام جهانی فوتبال بازماند تا حسرت این تیم به ۶ دوره ختم شود.

تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی مرحله گروهی مسابقات جام جهانی به مصاف تیم ملی آمریکا رفت و با نتیجه یک بر صفر برابر این تیم شکست خورد. شکست ایران حذف تیم ملی کشورمان را از دور گروهی مسابقات جام جهانی قطعی کرد.

تیم ایران در ۶ دوره حضور در این بازی ها نتوانسته به مرحله حذفی صعود کند. حاصل ۶ دوره حضور ایران و انجام ۱۸ بازی،۱۱ باخت، چهار تساوی و سه برد است.

ایران تنها تیم مدعی آسیا است که نتوانسته به دور حذفی صعود کند. تیم های کره‌شمالی، استرالیا، کره جنوبی، عربستان و ژاپن حداقل یکبار به دور حذفی صعود کردند. تیم کره جنوبی با کسب عنوان چهارم، پرافتخارترین تیم آسیا در بزرگترین جشنواره فوتبال جهان است.

حسرت صعود ایران در حالی به ۶ دوره رسید که تیم ملی ایران باید چشم امید به فرمت ۴۸ تیمی مسابقات جام جهانی داشته باشد. جام جهانی ۲۰۲۶ در سه کشور آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار می‌شود.

تیم ملی آمریکا با برد در این بازی حریف هلند در بازی مرحله یک‌هشتم نهایی شد. تیم ایران نیز با کسب سه امتیاز عنوان سوم گروه B رسید.

تیم انگلیس با هفت امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و آمریکا با ۵ امتیاز دوم شد. ولز نیز با یک امتیاز در جایگاه آخر جدول قرار دارد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>