بازیگر قدیمی سینما : بهترین سفر زیارتی من رقم خورد

بازیگر قدیمی سینما با کاروان رخصتی ها راهی مشهدالرضا شد تا پس از غیبت ۴ ساله به علت ورود بیماری کرونا به پابوس امام هشتم شیعیان برود.

به گزارش پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین ، حسن رضایی بازیگر قدیمی سینما دقیقه ۹۰ به جمع رخصتی ها اضافه شد تا به مشهدالرضا سفر کند و در کنار دیگر هنرمندان و ورزشکاران ضمن عرض ارادت به ساحت مقدس امام هشتم شیعیان ، در جمع زورخانه ای ها حضور پیدا کند.

این بازیگر در همین رابطه به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت : از اینکه همراه اعضای نشریه رخصت پهلوان به مشهد سفر کردم به خود می‌بالم و خوشحالم که پس از ۴ سال مجدداً دعوتنامه‌ام امضا شد.

حسن رضایی بازیگر فیلم آبادانی‌ها اضافه کرد : خیلی اتفاقی این سفر زیارتی برایم رقم خورد به همین خاطر برای حضور در جمع زائرین لحظه شماری می‌کردم تا اینکه همه چیز برای این حرکت فرهنگی مهیا شد.

بازیگر فیلم شاخ گاو با بیان اینکه هرچه دارم از خاندان عصمت و طهارت است ، اظهار داشت : خاطرات خوبی در این سفر برایم رقم خورد که هیچگاه فراموش نخواهم کرد. هیچگاه فکر نمی‌کردم لباس خادمی بر تن کنم و از زائرین پذیرایی نمایم ولی امسال این اتفاق رخ داد و من توانستم با پوشیدن لباس نوکری در چایخانه حضرت رضا از عاشقانش پذیرایی کنم که از این بابت بسیار خوشحالم.

حسن رضایی با بیان اینکه دوباره دوست دارم به مشهد بروم گفت : این سفر بهترین سفر زیارتی من بود و از این بابت از بانیان آن کمال سپاس را دارم.

وی در پایان اظهار داشت : امیدوارم آخرین کارم در عرصه بازیگری یک فیلم مذهبی و نقشی ماندگار باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>