صفرکشکولی : گود زورخانه مقدس است

صفر کشکولی یکی از بازیگران نام آشنای سینما و تلویزیون ایران است که با ورزش باستانی به واسطه ارتباطش با زنده یاد نصرالله کریمی صاحب امتیاز نشریه رخصت پهلوان ، آشناست.
او که به دعوت رخصتی ها در یکی از زورخانه های تهران حضور پیدا کرده بود، گفت: امیدوارم با توجه به عشق و ارادت کریمی عزیز به ورزش باستانی بتوانم با فرزندانش به زورخانه بروم و همواره به یادش باشم .

صفرکشکولی قهرمان اول پرورش اندام آسیا به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین ادامه می‌دهد: از همان سالهای اولیه که با کریمی آشنا شدم، پایم به زورخانه ها باز شد به همین خاطر امیدوارم فیلمسازان بیشتر در این زمینه آثار سینمایی را جلوی دوربین ببرند .
قهرمان وزنه برداری و قهرمان پرتاب دیسک ایران می‌گوید: باید از ورزش زورخانه‌ای حمایت کرد و مرام و مسلک پهلوانی را گسترش داد.
صفرکشکولی مربی اسبق تیم ملی ایران دررشته پرورش اندام افزود: امیدوارم با پیشنهاد یک نقش قابل توجه بتوانم مرام و مسلک این ورزش را به تصویر بکشم و دینم را به ورزش باستانی ادا کنم.
وی با ابراز خوشحالی از حضور در جمع زورخانه ای ها گفت : گود زورخانه مقدس است و ورزش باستانی نیز بهترین ورزشی است که از ابتدا تا انتها ذکر صلوات است و بردن نام علی (ع) و فرزندان علی (ع) .

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>