محمد علی کشاورز: فرهنگ علوی را در جامعه گسترش دهیم

پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین گفت: سخن گفتن ازحضرت فاطمه (س)، فراتر از اندیشه بشرى است، لذا باید شناخت او را در کلمات خدا و رسولش یافت. اگر معانى در قالب آن الفاظ بیان می‌شود، به منزله تنزیل حقیقت بلند پایه اوست.
محمد علی کشاورز به خبرنگار رخصت پهلوان آنلاین ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت دخت نبی اکرم (س) اظهار داشت :سخن گفتن از شخصیتى که داراى عظمتى ویژه و پرورشى نمونه و حضورى همه جانبه در تمام جهات انسانیت است، عشق و عجز را به همراه خود‌می‌آورد.
او گفت :زنان مطرح در قرآن، هریک شاخص‌هاى ویژه‌اى داشته‌اند و فاطمه، خود به تنهایى همه آن شاخص‌ها را با خود به همراه دارد.

عیادت رخصتی ها از استاد کشاورز


بازیگر فیلم مادر خاطر نشان ساخت: ام ابیها نمونه بارز یک همسر وفادار، مادری ایثارگر با جمیع صفات والا و پسندیده است که می تواند برای زنان و مردان کشورالگوی عملی زندگی باشد و باید زنان از ایشان به عنوان الگو تاسی کنند.
کشاورز یادآور شد :فاطمه (س)، بانویى است چون مریم، پاک و مطهر ـ داراى ارتقاى روحى و معنوی؛ چون بلقیس، با علم و درایت؛ چون زنان معاصر با حضرت موسی، حاضر در تمام لحظات حساس و سرنوشت‌ساز؛ چون هاجر، صبور و با استقامت.
او تاکید کرد :باید با برپایی مراسم های ویژه فرهنگ علوی را در جامعه گسترش دهیم .

محمد کریمی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>