همایش ورزش پهلوانی در ورامین

به مناسبت فرا رسیدن ایام بزرگداشت دهه مبارک فجر همایش ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی در ورامین برگزار شد.

ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در جمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری این همایش طی سخنانی بیان کرد: این همایش با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی ورامین و در زورخانه شهدا شهرداری این شهرستان برگزار شده است.

شیرکوند از همکاری باستانی‌کاران شهرستان ورامین در این همایش خبر داد و گفت: جایگاه ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی در جامعه امروز ما با در نظر گرفتن اصالتی که دارد جایگاه در خور توجه و شایسته‌ای نمی‌باشد.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری این همایش زنده نگه‌داشتن و تداوم یکی از سنت‌ها و ورزش‌های آئینی اصیل ایرانی در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی می‌باشد.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در همایش باستانی کاران شهرستان ورامین طی سخنانی تصریح کرد: معنویت و اخلاق‌مداری جایگاه ویژه‌ای در ورزش‌های پهلوانی و باستانی دارد.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: برگزاری این قبیل همایش‌ها به مناسبت‌های مختلف علاوه بر شناساندن بیشتر اصول این ورزش به مردم سبب تشویق و جذب جوانان به سمت ورزش اصیل ایرانی می‌شود.

حجت الاسلام محمودی تاکید کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی و ترویج اخلاق‌مداری در ورزش از جمله مهم‌ترین مواردی است که در اجرای همایش‌ها و برنامه‌های پهلوانی مورد توجه قرار می‌گیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورزشی

<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script> <script>eRasaneh_Trustseal(86051, false);</script>